Roland stekker

Status
Please reply by conversation.

Zenn

Kabelfreak
Hallo Mensen,
Ik ben op zoek naar een paar roland-stekkersl; jeweetwel van die vierkante ongeaarde euro-achtige-stekkers, maar dan rechthoekig (zie plaatje) aan ipv trapezium-vorm de apparaatkant. Ik heb er een paar euro per stuk voor over.

Thanx!

Attachments

• aanz.gif
    aanz.gif
    603 bytes · Bekeken: 117
Deze zijn niet te vinden bij de lokale electro-boer ?

(de geaarde, rechthoekige variant iig wel !)

gewone euro stekkers kom ik in om.... deze dingen zijn vrij lastig te vinden anders gooi ik hier heen post neer.

Origineel geplaatst door Zenn
gewone euro stekkers kom ik in om.... deze dingen zijn vrij lastig te vinden anders gooi ik hier heen post neer.

ik had het ook niet over euro-stekkers..............

of vind jij die rechthoekige dingen ook euro-stekkers ??

eeh nee euro is euro toch.. maar lokale electro boer stind me verbaast aan te kijken toen ik er naar vroeg en de lokale muziekboer wist wel waar ik het over had maar kon er niet aankomen.

Gewoon het chassisdeel vervangen voor een euro connector chassisdeel. past excacttttttttttt!!!

Probleem opgelost!

dat zijn trouwens ook oude Akai stekkers. ik ben ook 'n keer via 't synthforum daarnaar op zoek geweest, zonder resultaat helaas..dus ik heb uiteindelijk zoals Erazotropa zegt 't chassisdeel van m'n ASQ-10 vervangen. is op termijn wel een stuk makkelijker. overigens heb ik nog wel 't originele chassisdeel voor je mocht je 'm willen.

ik kijk morgen even voor je. Misschien dat ik er nog eentje ergens heb liggen.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Hebben ze bij Feedback Rotterdam gewoon achter de kassa liggen hoor.

In utrecht misschien ook wel?

Bottom-line is dat dit zeer zeldzame kabels zijn en zeker meer dan een paar euro's waard zijn......... Daarom bij aankoop van een Roland (behalve de wat recentere apparaten natuurlijk) altijd vragen naar het net-snoer!!!!!!!!

Nog een tip.

Ik heb ooit een roland mixer zonder net-snoer gekocht en had toevallig nog een oude Revox-bandrecorder liggen met een lichtgrijs netsnoer dat precies bleek te passen in het Roland gaatje!!!!

dus zoeken maar tussen de rotzooi komende vrijdag :mega:

Attachments

• revoxa77.jpg
    revoxa77.jpg
    22,5 KB · Bekeken: 69
Status
Please reply by conversation.
Back