Roland SH-32

Status
Please reply by conversation.
Ik denk dat je die beter nieuw koopt. De mensen die er een hebben en die hem eventueel wel willen verkopen, hebben er waarschijnlijk de volle pot voor betaald. Een paar mndn geleden zijn ze fameus gezakt in prijs (250 €).

voor erbij is ie prima. als het je enige bron wordt zou ik toch even doorsparen en iets beters kopen (bv een novation KS-rack of zo)

Origineel geplaatst door Imipolex
voor erbij is ie prima. als het je enige bron wordt zou ik toch even doorsparen en iets beters kopen (bv een novation KS-rack of zo)
Inderdaad. het hangt er wel een beetje vanaf welke muziek je maakt, maar ik zou 'm niet als primaire synth gebruiken. Voor een paar eurotjes meer heb je al een K-station (die trouwens prima in combinatie met de SH kan, ik spreek uit ervaring..:))

DE SH is wel heel handig als all-around bakkie.
Je kunt er met gemak zowel leuke strings en pads als bliepjes mee tevoorschijn toveren.:)

Ik zou ook niet zo snel op meningen van anderen af gaan.. Je vraagt er 1 te koop, dus er zal wel interesse zijn.. Als er dan wat mensen zijn die em niet zo handig vinden, koop je em dan meteen niet meer? Ik zou em gewoon uit proberen.. Valt ie tegen, verkoop je em gewoon weer..

:okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back