• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RME Hammerfall Digi9652

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rhy

Ouwe rot
Professionele PCI audiokaart (alleen maar digitale uit- en ingangen: ADAT & SPDIF).

1.5 milliseconde hardware ASIO 2.0, dus geen latency meer! 52 mono audio sporen naast elkaar zonder stotteringen of hapering door dedicated hardware die processor niet belast, en drivers voor elke mogelijke applicatie en besturingsysteem -- drivers for Windows 98/ME (MME with multi-client operation, ASIO 2.0, GSIF), Windows NT and Windows 2000/XP (full multi-client operation of MME, GSIF and ASIO 2.0), MacOS (ASIO 2.0) and Linux (ALSA) -- maakt de RME Hammerfall Digi9652 tot de beste professionele kaart voor mixen van uw professionele producties in zowel specificaties als prijs/prestatie.

Dat RME kwaliteitsproducten levert blijkt al uit het feit dat alle Steinberg geluidskaarten identiek qua hardware zijn aan de RME geluidskaarten lijn; Steinberg heeft dan ook de RME gelicenseerd om icm Steinberg software de perfecte setup te creeren!

Ideaal in combinatie met bijvoorbeeld Yamaha 01v digitale mixer!

Voor meer specificaties en info, zie RME Audio's website: http://www.rme-audio.com

Verkoop ivm aanschafte geluidskaart met analoge inputs voor opname van microfoon en synthesizers.

Prijs: 375 euro

Super spul dat RME.

Maar eh, excuseert u m'n nieuwsgierigheid. Wat ga je dan kopen?

Trouwens dat 1.5 ms latency is mij niet gelukt hoor. Dan kraakt het alle kanten op.

Ik heb iets nodig met analoge inputs. AEB upgrade is vrij duur en heeft geen mic voorversterker; die ik dan ook nog los zou moeten kopen.
Ben gewoon een amateurtje dus RME is beetje overdone voor mij. Heb daarom een Hoontech DSP2000 gekocht waar ik ook prima mee kan doen wat ik wil. Ookal is het een paar treetjes lager.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back