Terratec EWX 24/96

DaF

Nieuwkomer
Hoi,

Ik ben van plan deze kaart (2e hands) te kopen en vroeg me af of deze ASIO 2.0 drivers voor Win XP ondersteund. De kaart is oorspronkelijk niet met XP drivers geleverd en bij de recentste driver kan ik het niet uitmaken of de WDM drivers voor XP ook ASIO 2.0 ondersteunen.
Iemand een gedacht wat de latency is bij bepaalde systemen?

Alvast bedankt!!!

Ik heb deze kaart in een P4 2,4 GHz systeem zitten en haal een latency van zo'n 5 ms. Ben d'r erg tevreden over, ASIO ondersteuning is goed en de drivers zijn stabiel.

De EWX24/96 ondersteund ASIO 2.0 en loopt probleemloos op XP.

Ik stond er zelf versteld van hoe snel Terratec de drivers al klaar had terwijl XP pas net uit was.( dat was wel anders dan met de drivers van m'n modem destijds, die fabrikant vondt het niet nodig drivers voor XP te maken terwijl die modem helemaal zo oud niet was. Ik noem geen namen maar het begint met een T en eindigt met rust en is ironisch genoeg niet te vertrouwen.)

En hier idd ook geen latency, ik krijg m op 2 ms.
De geluidskwaliteit is professioneel maar je levert in op tierlantijntjes, dus je moet wel weten wat je eisen zijn. Een goede microfooningang is bijvoorbeeld afwezig.
Maar let er ook op dat je niet te veel betaald anders kun je mischien beter wat geld bijleggen en de nieuwe DMX 6FIRE 24/96 aanschaffen. De EWX24/96 kun je dacht ik ook nog steeds nieuw kopen, 150 euro ongeveer.

Back