"Nederlandse MOOG" bij knapperend haardvuur

Re: Onder het mom: met een rotary kom je heel ver tegenwoordig:

Origineel geplaatst door Meizo
En, en, en, en??? Wat vind je ervan? (Haha!)

Wauw dat klinkt VET en COOL man!

Complimenten:okdan:

En nog live ingespeeld ook natuurlijk (of met knippen en plakken?)

Hier kun je ZUCO 103 muziek meemaken. Zie een Braziliaanse, Portugese, Spaanse etc. schone op de kop te tikken en je hebt een leuke combi

Jazeker dat dat live ingespeeld is (de bas ook...), want die mooie midipluggen die ik voorbij heb zien komen, zitten er bij mij ook op! 8o)

Origineel geplaatst door 6 trak
hoezo een philicorda gezellig bij het haardvuur? ...je ken er toch ook gewoon houtblokken op gooien...

Je kan er alles opgooien. Een Philicorda is nog van echt hout. Wanneer je er een Virus opgooit komen de buren klagen i.v.m. uitstoot Cf2

Pas je op voor de metalen pootjes? (die willen ook nog wel eens giftige dampen opleveren...) :L

Lachen, Bij mijn oma in Amsterdam stond ook een philicorda en vorig jaar konden we in Dordrecht
(boven een pianozaak) een hele bus vol laden met Hammonds, Farfisa's, ouwe weirde drum-computertjes
(rhythmik box en een transidrums) en 2 Philicorda's, ik vind dat ie een heel fijn geluid heeft, echt vet voor
in een rock/ punk bandje. . .

Oh oh oh, dat deuntje van Meizo kwam ik NU PAS tegen... damn... staat hier al een kwartier in de loop...

"... al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek... heeft u nog een ogenblikje? ..." :D

wat is dit toch een mieterse topic!!
Met zo'n orgeltje maak je toch zeker de blits bij je mede nozems.;)

Wat mag zo'n dingetje nou kosten?

:D gave thread!! Eindelijk weer es een!

:eureka: Van dat "nummer" van Meizo ken je wel een vette Drum&Bass-versie maken (RAM-records-style)!! :D

Vorige week belde m'n moeder nog, of ik de Philicorda uit m'n jeugd (ooit...) nog wilde redden van nogmaals een 20-jarig verblijf op zolder.
Ik heb 'm uiteindelijk maar kado gedaan aan een mede-synthforummer met vintage-obsessie.
Helaas bleek hij het niet meer te doen, en daar kom je dus pas achter als je 'm eerst de trap af en op hebt gezeuld en het hele land hebt doorgereden. :D

Nou ja... het was wel weer even sentiment om 'm te zien... ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
pcies... 't is'n Philips, uw merk van service en vertrouwen... :D

dat geldt dan toch niet voor de mp3-spelers, de mijne is al voor de derde keer weg.

:r

Bij mij zijn helaas ook al vele muziek apparaten van dees fabrikant onverklaarbaar kaput gegaan .. raar

Origineel geplaatst door Leo
dat geldt dan toch niet voor de mp3-spelers, de mijne is al voor de derde keer weg.

8)

Origineel geplaatst door Meizo
En, en, en, en??? Wat vind je ervan? (Haha!)

WERELDHIT! Waren we nog enkele decennia terug geweest. Heden ten dage nog steeds fantastisch ingespeeld!

Echt schitterend gedaan. :halleluja :halleluja :mexico:

Origineel geplaatst door Leo

weg??? maar dat ligt toch meer aan jezelf dan aan philips...?!
moet je hem niet op allerlei plaatsen rond laten slingeren zodat je hem niet weer kan vinden :D

vette philicorda

vette philicorda

Als je een rotery pedaal op de philicorda aansluit krijg je echt een vette sound voor menig bandje. Misschien een tip voor mensen die niet weten wat ze er mee aanmoeten omdat het zo oudbollig klinkt;)

Zo he, dat ding klinkt gaaf!

Back