Plaasing monitors bij ruimte gebrek.

Gebruik je een Hardware mixer? zoja dan gooi je die op een andere plek in de kamer met daarnaast je monitors. Je monitors hoeven tenslotte ook niet naast je pc te staan.

Als alles vastzit, hoe ga je dan achter kabels pluggen en stofzuigen? Met name dat laatste.

dit is precies wat ik ook heb

dit is precies wat ik ook heb

zo ziet mijn studio ook later er uit ik krijg straks ook met die schuine want namelijk te maken :confused:
gr havelock

waarom hang je je monitoren niet op?
bijv. door een plankje met 4 kettingkjes aan het plafond te bevestigen en ze daarop te plaatsen zo heb je ook geen probleem met je schuine dak.

De ruimte zelf is een stuk groter, het gedeelte op de foto is het vierde deel van de gehele zolder.

De ruimte achter het meubel is nog toegankelijk via de zijkant links. (dit is zeg maar het midden van de zolder en hier staan de houten dragers van het dak.)

Ik heb het uitgemeten met een kartonnen doos op maat van een HR824 (behoorlijk groot). Maar dat aan het dak hangen is ook niet ideaal, ze hangen dan in de weg.

Het afmixen gebeurt toch hoofdzakelijk via de PC, dus in uiterste noodzaak zet ik ze daar neer. In alle overige gevallen zal ik één rechts tegen de muur plaatsen en de andere links op een standaard.

Het werkblad wat je op de voorzijde van de foto ziet ga ik ook wijzigen. Hier komen twee hoeken van 45 graden in. Zo ziet het er mooi uit en ik kan de monitors mooi kwijt.

anders koop die nieuwe bose speakers heb je overal stereo

Het zijn ondertussen HR824's geworden. Ik zal snel wat ervaringen plaaten als ik ze heb geïnstaleerd.
Eens kijken hoe ze dan in de praktijk presteren. :)

Back