• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Korg i5s

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hover

-
Is niet direkt een synth maar de geluiden kunnen wel via een editor worden aangepast. De ingebouwde speakers vind ik persoonlijk veel te 'dof' maar via een hoofdtelefoon of externe versterking klinkt het wel mooi

Zijn er hier die in zo'n ding geinteresseerd zijn? Vraagprijs, 't ja wat kan je daarvoor vangen, dacht zelf aan 400- 450 EUR. :confused:

Opmerking de 4de zwarte toets van rechts doet het geregeld niet (geluid wordt niet getriggerd), meestal wel als je een snelle solo erop loslaat, wellicht weet een handige Harrie daar wel een oplossing voor.

Een fotootje voor zij die 'em niet zouden kennen.

Moet plaats ruimen voor een nog niet nader bepaald monster (waarschijnlijk met een bordeaux kleurtje :luv: )

En kom hem zelf brengen (tenzij je op de maan woont=) )

Laatst gewijzigd:
Ja, 't is niet bepaald het meest sexy toestel dat Korg ooit op de markt heeft gezwierd maar 'k heb nog meer lelijks gezien hoor.

Over de geluiden zelf ben ik wel tevreden maar bv een overtuigende B3 haal je er echter niet uit, jammer want soms wil ik wel eens Andre Brasseur naapen 8o) . Er zitten wel enkele goeie strings bij maar echt overtuigen doen ze niet.

De ingebouwde speakers vind ik echt maar niks, klinken veel te dof, gelukkig klinkt het wel goed via externe speakers.

De laatste tijd gebruikte ik 'm enkel om wat basisideeën uit te proberen, gewoon links de begeleiding (zonder het arrangement te starten) en rechts een beetje friemelen met melodielijnen.

Ik heb in het vooruitzicht een (hopelijk) degelijke opvolger gepland maar wil eerst nog een tweetal 'kandidaatopvolgers' in de winkel kunnen betasten. En zeker nu ik sinds gisteren mijn 2080 uit mijn setup heb gesodemieterd. ;{

Misschien ook interessant om weten: Vangelis heeft ook een keyboard van dezelfde familie, de I3 , die je vaker tegenkomt. Raar dat zo iemand ook zo'n 'bossanovamachien' gebruikt. Heb ooit eens gelezen dat hij, net zoals ik, het enkel gebruikt om ideeën uit te proberen (je hebt onmiddellijk 'achtergrondvulling') maar bij de uitwerking worden alle geluiden uiteindelijk gehaald uit echte synths.

Ik denk dat bv de Karma, voor mij toch, deze rol kan overnemen (en meer natuurlijk).

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back