• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

micromodular [300 euro]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
Ik doe toch maar mijn micromodular van clavia in de verkoop, aangezien ik het geld nodig heb en het ding te weinig gebruik, ondanks de vele mogelijkheden.

Hij is in goede staat, inclusief manual en adapter, en verder heeft ie volgens mij geen uitleg nodig.

300 euro.

Hij is overigens ook te ruil.....

Wat ik zoek: een dave smithe evolver, een doepfer maq16/3, of doe me een voorstel waar ik zelf niet op gekomen was!!
Ik betaal natuurlijk bij als dat nodig is.

Ik heb ook nog een ys200 van yamaha te koop/ruil voor 80 euro of iets leuks. De micromodular en de yamaha samen voor 350 euro!!!!:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back