• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop Roland MKS80 incl. programmer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mole

ondergronds
Een van de latere versies. Verder niet veel over te zeggen. Klinkt VET, is in prima staat. Nog niet zo lang in mijn bezit (ongeveer 4 maanden), maar het blijkt toch niet mijn ding te zijn. Ik wil meer in de computer gaan doen met plugins e.d. echt programmeren (vanaf nul zeg maar) vind ik toch wat complex. Purist meld je aan want bij mij staat deze kanjer alleen maar te verstoffen.

vraagprijs 1690 euro

Groet,
Geert

Prijsverlaging?

Prijsverlaging?

Is de prijs nou echt te hoog. Ik denk het niet. Maar in ieder geval verlaag ik de vraagprijs, just to be shure
naar 1650 euro's Ik sta ook open voor een leuke ruil

MKS-80

MKS-80

Nog steeds beschikbaar
En ik wil er ook best vanaf (ik gebruik m gewoon niet genoeg).
Ruil is bespreekbaar.
Nu nog voordeliger!!!!:okdan:
€1600,-

laatste oproep

laatste oproep

Ik geef t draadje nog maar een kick
Met een kleine wijziging. De allerlaatste wijziging.

€1550,-

anders zet ik m gewoon bij t grof vuil hoor!

intimiderende taal werkt niet (echt bij het vuil zetten zou ik niet durven dat moet je alleen met een virus doen heb ik begrepen)
Even een weekje pushen en als dat niet werkt dan ga ik m inruilen hoor!!
Liefhebbers melden!
€1545

Ik ga de brui eraan geven
Morgen sluit ik de draad.
Voor de allerlaatste maal:
MKS-80 met de MPG-80 en mc-64 cartridge. Ik heb er bijna geen enkele reactie op gekregen. Qua ruilaanbiedingen kwamen we er gewoon niet uit. Ik denk dat op dit moment niemand serieus op zoek is naar een MKS-80. Ik ga niet verder zakken qua prijs, ik geloof dat dit een goede prijs is voor een prima werkend apparaat. Ik denk dat ik m maar ga oppoetsen, in mijn rack plaatsen en het beste ervan maken, misschien produceer ik er wel een goeie song mee. Maar ik moet dan eerst maar eens goed aan de studie.

Ik ben dus nog steeds in staat een zoekende jupiter8 of mks liefhebber te voorzien van een superapparaat. Laat maar weten wanneer je op zoek bent. Ik ga niet meer actief dit aanbod promoten.

Ik hou het voor gezien.
:eureka: als ik nu een arp2600 of een elka syntex te koop had 8)

Anyone plieeeeeesssss

Anyone plieeeeeesssss

Ahh toe nou..... =(
Hoe kan ik anders mijn gewenste rme fireface 800 aanschaffen?

€1500 dieper ga ik niet door de knieën (onderhandelen heeft geen zin, take it or leave it)

Voor de volledigheid een toelichting naar aanleiding van de interesse die er is geweest
Alle 8 stemmen zijn in orde (alle 16 vco's).
Kheb net nog alle uitgangen gechecked: alles doet t!
Alle schuifjes op de mpg functioneren, eentje is n tikje scheef, maar mag nog meedoen van de andere schuifjes. Geen kraakjes, NIKS. Het appraat is TOP!
De chips zijn van de laatste generatie MKS-sen
Er zit een geheugen cartridge bij met 2x 64 geheugenplaatsen.

Met de MPG-80 kun je elke geluidsparameter hands-on programmeren. Programmeren zonder mpg is behoorlijk lastig omdat er maar één value schuif op de mks-80 zelf zit en het apparaat niet de meest toegankelijke menustructuur op aarde bezit. Dit verklaart dus het prijsverschil tussen een kale mks (900 eurootjes) en de uitgebreide (ik dacht in europa doorgaans boven de €1600 euro).

Wil je foto's zien, wil je m proberen, wil je gratis koffie erbij PB me! Het kan allemaal!

Ik ben niet meer geloofwaardig zo.
Ik start maar een draadje denk ik over duurdere analogica en waarom het zo moeilijk loopt.
Ik ga me maar weer eens verdiepen in het beestje. Ik heb weer wat meer tijd.
Servicebeurtje bij de musichouse en over een tijdje nog eens proberen.

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back