Reviews Door Synth Forum Members!

Reviews Door Synth Forum Members!

• Ja! dit lijkt me een erg leuk idee

Stemmen: 20 95,2%
  • Ja! geweldig! ik ga gelijk aan de slag!

Stemmen: 1 4,8%
  • Nee ik kom die reviews vanzelf wel ergens tegen ik neem toch altijd het hele forum door

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee dit lijkt me nou geen goed idee

• Reviews boeien me niet echt of ik heb hier geen mening over

• Totaal aantal stemmers
    21

Resonance

Turn up the reso!
Ik zie regelmatig leuke en leerzame reviews van mensen voorbijkomen.
En dacht: Misschien is het wel leuk om een apparte sectie op het forum te hebben.
Iets als Reviews voor en door SF members
Lijkt me handig en vooral erg leuk om al die reviews mooi bijelkaar te zien in plaats van overal verdeeld over de sections.
En ik denk dat veel mensen het leuk vinden om bij te dragen.
Ik vindt het zelf altijd net zo leuk om reviews van minder ervaren mensen te lezen als ervaren mensen. Dus het lijkt me dan ook leuk dat iedereen een review mag maken. Want het is tenslotte ook leuk om te horen wat een newbie van zn nieuwe aanschaf vindt!

Dus vandaar deze enquete die zal uitwijzen of hier vraag naar is of ik de enige ben die dit leuk vindt en het is natuurlijk handig voor de mods die hierover moeten beslissen om te weten wat jullie vinden :)

Ja, prima idee.

Heb net het verhaal van D-mike-E over de Yamaha 01x zitten lezen, heel interessant allemaal.

Een verdere reden dat ik dit wel een goed idee vindt is dat je als nieuweling met een vraag komt toch wel erg vaak naar de zoekfunctie wordt verwezen. Heb dat zelf ondervonden met vragen over geluidskaarten. Als redelijke leek kom je echter met die zoekfunctie niet zo heel erg ver; veel lezen en het bos in gestuurd worden, dat is mijn ervaring. (Ik moet zeggen dat ik de reactie wel begrijp hoor, dat van die zoekfunctie, maar toch)

Ik zou echter wel reacties van andere forumleden bij deze reviews geplaatst willen zien worden (pffff, wat een zin). Het is nu eenmaal zo dat elk forumlid die een dure aankoop doet over het algemeen niet helemaal objectief een oordeel geeft over zijn nieuw verworven aanschaf, dat is gewoon menselijk. En dan geen off/topic dingen of ongefundamenteerde meningen, nee, gewoon reageren op het review met eigen ervaringen.

Dit is natuurlijk weer een leuke taak voor de moderatoren, maar ja, we hebben er net weer twee nieuwe bij, dus dat zal wel goed komen.

Altijd interessant om te weten wat anderen over bepaalde dingen te vertellen hebben.

Maar ehmmmm... zo'n review gedeelte bestaat al heel lang op het forum, alleen blijken maar weinigen de weg te kennen :D

Hier kan je het vinden.

Origineel geplaatst door Hover
.....

Maar ehmmmm... zo'n review gedeelte bestaat al heel lang op het forum, alleen blijken maar weinigen de weg te kennen :D

Hier kan je het vinden.

Dit forum is ZOOOooo vet!! :okdan:

Origineel geplaatst door Hover
Altijd interessant om te weten wat anderen over bepaalde dingen te vertellen hebben.

Hier kan je het vinden.

Huh? Hoe kom ik daar dan? Heb me gisteren suf gezocht naar een link of knopje :confused:

EDIT: Oh wacht... nu zie ik op de homepage een klein K.# linkje "recensies". Heb hem daar ook maar even bij gezet, maar zag dat er dan weinig van je opmaak over blijft.

Misschien een puntje van aandacht voor de forumleijers? ;) Hang dat ding gewoon in het 'normale' forum menu, zoals de rest.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Huh? Hoe kom ik daar dan? Heb me gisteren suf gezocht naar een link of knopje :confused:

EDIT: Oh wacht... nu zie ik op de homepage een klein K.# linkje "recensies". Heb hem daar ook maar even bij gezet, maar zag dat er dan weinig van je opmaak over blijft.

Misschien een puntje van aandacht voor de forumleijers? ;) Hang dat ding gewoon in het 'normale' forum menu, zoals de rest.
Dit is inderdaad een punt waar we iets aan moeten doen, daarom is het ook zo klein. Tijd, tijd en nog eens tijd...

Deze functie is er alleen voor de mensen die UIT HUN DOPPEN kijken. :P

Huh, wat? Waar staat wat?

..had ik ook nonnie gezien... 8o)

Goed bezig, jongens! :okdan:

LOL :D
Nu zie ik t ook, denk inderdaad dat het daar niet goed staat :)
Misschien gewoon een grote link die Reviews zegt, en dan onderverdelen in drumcomputers/synths etc.
In het forum section. Maar inderdaad wel cool dat het er al was :D
:mega:

Zou inderdaad leuk zijn om daar meer een punt van te maken. Lijkt me niet iets dat de mods zelf helemaal hoeven te doen, misschien gewoon wat leden vragen die zelf 't betreffende app. hebben?!?!

Back