• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DOD stereo flanger

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zenn

Kabelfreak
Te ruil:

DODFX75C.jpg

DOD Stereo Flanger
z.g.a.n.

Ik wil er vanaf omdat ie niet helemaal flanged zoals ik wil; er zit nl geen 'manual' knop op, dus hij moduleerd alleen maar met z'n LFO, terwijl ik zelf juis een mooi klein gebiedje op wil zoeken waarin geluiden uit veband getrokken worden.

Gaarne ruilen tegen ander pedaaltje of maf apparaatje. Een andere flanger is kool, maar het mag ook een delay, distortion, pitchshifter, eq, filter, speak&spell, galmveer, verzin-het-maar zijn... Ik heb momenteel geen $$ dus ik ben niet in staat om bij te betalen, dus doe een aanbod dat je zelf fair lijkt.

:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back