Vers Lid

SynthFreex

Nieuwkomer
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier, en ik ga binnekort mijn eerste synthesizer kopen!
Ik kijk hier erg naar uit en ga eens een avondje dit forum door lezen, ik hoop veel nuttige info te kunnen vinden en een te gekke tijd tegemoet te gaan wanneer ik mn synth in huis heb :okdan:
Eerste rondje is van mij :biertje: :doei:

Come in, and close the door behind you 8)

Heb je al een idee voor een gave synth?

Enne.....bedankt :biertje:

Www:dj: elkom :biertje:

Ik weet zeker dat je veel info op dit forum zult vinden over vele Synths. Als ik je een raad mag geven. Maak dan een goede afweging tussen nieuw of 2e hands (met het oog op je budget vs. kwaliteit) . Op marktplaats kom je veel (goede) 2e hands synths tegen. Maar over deze afweging is hier ook al genoeg geschreven. Daarnaast zijn er op het Internet natuurlijk veel tests te vinden bijv op www.sounonsound.com.

In ieder geval veel suc6.

VasC

Ok bedankt :)
Nog een biertje? :biertje:

BIERTJUH!?

hey wat grappig al die letter grootte

Weest welkom! In één avond het hele forum doorlezen? Toe maar..... Veel succes. Tip van H6: gebruik de zoekfunctie! Er is hier heel veel te vinden, vooral ook als je nieuw bent in de wereld die synth heet. Vele plaisier.

Origineel geplaatst door DJ VasC
Www:dj: elkom :biertje:

Ik weet zeker dat je veel info op dit forum zult vinden over vele Synths. Als ik je een raad mag geven. Maak dan een goede afweging tussen nieuw of 2e hands (met het oog op je budget vs. kwaliteit) . Op marktplaats kom je veel (goede) 2e hands synths tegen. Maar over deze afweging is hier ook al genoeg geschreven. Daarnaast zijn er op het Internet natuurlijk veel tests te vinden bijv op www.sounonsound.com.

In ieder geval veel suc6.

VasC

ehj, wel ff de goede link doorgeven he... www.soundonsound.com

welgekomen!! :biertje:

nou, veel fun hier zou ik zeggen.
en veel sterkte en plezier met het doorlezen van de threads :D
Ik ben daar ook nog steeds mee bezig :D :D

tot posts!

greetz

cloudy

:doei:

Welkom hier!
robo.gif

Re: Vers Lid

Origineel geplaatst door SynthFreex
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier, en ik ga binnekort mijn eerste synthesizer kopen!

Ik ging zo'n 25 jaar geleden ook m'n eerste synth kopen,..
ben nou nog bezig met synths kopen.

Mijn advies,..niet doen,..Je eindigt met al je synths in een woondoos,..:geslaagd:

Toch welkom,...

Re: Re: Vers Lid

Re: Re: Vers Lid

Origineel geplaatst door mario010
Mijn advies,..niet doen,..Je eindigt met al je synths in een woondoos,..:geslaagd:

Luister maar niet naar hem hoor!;)

Gegroet en veel plezier hiero!:biertje:

welkomkommer!

rondje van mij? :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

Back