• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio Electronics ATC-1 (incl. 3 cartridges)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Auw! Auw! Auauauauauwwww!

Dit doet erg zeer, maar mijn modulaire verslaving langer negeren is onhoudbaar. Ik heb gewoon geld nodig om behuizingen, voedingen, distributiebordjes, verloopfrontplaten en naturellement de modules zelf te betalen...

Daarom in de verkoop mijn Studio Electronics ATC-1. Heerlijke 2u 19" module met hedendaagse midi-implementatie en gewoon 512 overschrijfbare presets. Grootste attractie natuurlijk de hele vette verwisselbare filtercartridges, waarmee deze bak telkens een flink ander karakter krijgt. Ik heb de Minimoog, TB303 en de SEM cartridge die in de deal worden bijgesloten.
Verder krijg je er de originele handleiding, een voedingssnoer en een knappe audiokabel bij.

Het ding heeft tevens een ext. in, dus je kan 'm ook gebruiken als vette vintage filterbak!

Het ding ziet er gewoon perfect uit, op wat standaard rackmontage dingetjes...

Naast al het modulaire spul heb ik ook wat andere dingen op mijn lijstje, dus (in)ruil is bespreekbaar voor/met:

Moroco, Fireworx, PCM80/81/90/91, TFPRO Edward P8, Auxpender

Meer info:

http://www.studioelectronics.com/products_atc1.php#1

main_products_atc1.jpg

Mijn prijs: 900 euri

800!!!

800!!!

What the fuck, 800 euri... Anders blijft ie te lang en doe ik 'm niet meer weg... :stupid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back