Zou ik me bijna vergeten voor te stellen

Hallo Allemaal!

Geweldig, zo'n forum als dit!
In mijn enthousiasme gelijk gaan reageren op allerlei threads en gewoon bijna vergeten mezelf voor te stellen hier als nieuw lid :o:

Ik ben Bob en kom uit het zonnige zuiden en ben in het dagelijks leven student Audio Design op de Hogeschool vd. Kunsten Utrecht in Hilversum.
Uiteraard ben ik helemaal fan van alles wat met synths te maken heeft, vooral Digitale Analog Modelling bakken, zo is de Access Virus nog steeds m'n favoriete bak 8) !!!
Vooral houd ik me bezig met het produceren en mixen van verschillende muziekstijlen, maar de laatste tijd toch vooral techno en trance met een vleugje electro enzo :P
Langzaam, maar zeker ben ik m'n homestudio steeds verder aan het uitbreiden, met synths, randapparatuur en andere profi-audio-equipment.
Het is mijn doel om later het vak in te rollen als Studio engineer of Sounddesigner voor film etc. (anders zou ik deze studie natuurlijk ook niet doen ;) )

Ik vind het iig tegek dat er zo'n forum als deze bestaat (ook al kom ik er nu pas achter) en ga lekker mee lullen over alles wat maar met professional audio te maken heeft!

Tot posts!

gegroet en welgekomen!!! heel veel fun hier:okdan:

-cloudy

Welkom

Welkom

sprocket.jpg

Origineel geplaatst door cloudman
gegroet en welgekomen!!! heel veel fun hier:okdan:

-cloudy

Origineel geplaatst door cloudman
wees welkom!!

heel veel fun hier

greetz

cloudy

3 keer is écht trakteren :biertje:

En natuurlijk welkom aan de nieuwkomer ;) :okdan:

wellllllllllllllllkom

wellllllllllllllllkom

He, welkom!
:dj: :dj: :dj:
xp-80 door GOKU
moet je luistern (misschie een beetje kort, maar ach)

Back