S-1100 Scsi Hd

instaleer eerst maar een recycle 1.6 dan zal je zien dat een boel problemen zijn opgelost

de nieuwste versie van recycle zijn niet meer op de 1100 afgestemd alleen via midi

Samples via MIDI

Samples via MIDI

Hoi Mark,

Samples laden via MIDI, dat wil je echt niet.....een Mb, daar doet 'ie minstens drie kwartier over. Trouwens, het lijkt me sterk dat een CD Rom player een MIDI-aansluiting heeft.
Maar begrijp ik goed dat je nog niet de CD reader (separaat) werkend aan je S-1100 hebt gehad? En je hebt wel de juiste kabels?
Deze week krijg ik een CD player, kan ik eindelijk m'n Wizoo akai CD Rom's in m'n S-2000 inlezen. Ik had dus al twee SCSI CD players, ooit voor een prikkie gekocht in een 2-e handswinkel, maar deze kwamen uit een kantoor-omgeving. Die werden beiden door m'n Akai nĂ­et als "SCSI-device" herkend. Ik weet niet of jouw probleem van dezelfde orde is?

In ieder geval zal ik je op de hoogte houden van mijn verrichtingen als ik die andere player heb.

Trouwens, heb je nog steeds die Terratec? 'k Had je een aanbod gedaan, nog niets van gehoord, en ik ben op 2 juli a.s. dus bij je in de buurt.
Even een afgeleide vraag. Ik hoor steeds dat de verkeerssituatie rondom Antwerpen nog chaotisch is. Is dat ook al op de snelweg ter hoogte van Brecht te merken? Zo ja, dan ga ik over Eindhoven ipv. Breda (of maakt dat geen verschil?).

Alvast bedankt voor reacties.

Dat is dus idd het probleem, die SCSI writers worden niet herkend als SCSI device.

Heb ik ooit een terratec gehad? Ik vrees dat je daar ergens verkeerd bent, of gaat het over die behringer mixer...

Brecht is geen probleem, het probleem zit m op de ring van Antwerpen zelf :D

greetz
s-330

...alle duits lijkt op mekaar...

...alle duits lijkt op mekaar...

...Natuurlijk bedoel ik die Terr....oef, bijna weer...natuurlijk de Behringer...Heb je die nog?
Wat betreft de CD-Player, Akais schijnen nogal kritisch te zijn met welke CD Players ze uit de voeten kunnen en welke niet. Op de beroemde FAQ-site van onze italiaanse vriend Luca staat een lijstje van CD Players die "in ieder geval getest zijn als goedwerkend met Akai-samplers. Je kunt ook altijd met luca mailen, hij heeft mij een aantal keren zeer behulpzaam teruggemaild. Resultaat hiervan was overigens dat ik niet eens meer probeer om m'n NEC en Chinon CD Players aan de Akai te koppelen.
Graag nog even je reactie op de Behringer, en veel succes met die CD Player, 'k zou echt die Luca 'ns mailen, hij weet er echt veel van.

Bedankt voor je verkeersinfo. Ik hoorde "through the grape-vines" al allemaal spookverhalen over de verkeerssituatie. Een behulpzame buurman adviseerde me al via Luik (???) te gaan.

Hoe dan ook bedankt en succes.

Groet, Pjeut.

Afgelopen vrijdag...

Afgelopen vrijdag...

Bij S-220 een Behringer MX 1602 afgehaald, in het lommerrijke Brecht. Bedankt Mark!

Ben het afgelopen weekend naar het Na Fir Bolg festival in Vorsselaar geweest, en geen synth gezien, alleen maar gitaren, violen, mandolines en doedelzakken.
Kan ook vermoeiend zijn op den duur.

Hiermee besluit ik deze off topic.

Groet.

Back