Samples via MIDI
Samples via MIDI
Hoi Mark,
Samples laden via MIDI, dat wil je echt niet.....een Mb, daar doet 'ie minstens drie kwartier over. Trouwens, het lijkt me sterk dat een CD Rom player een MIDI-aansluiting heeft.
Maar begrijp ik goed dat je nog niet de CD reader (separaat) werkend aan je S-1100 hebt gehad? En je hebt wel de juiste kabels?
Deze week krijg ik een CD player, kan ik eindelijk m'n Wizoo akai CD Rom's in m'n S-2000 inlezen. Ik had dus al twee SCSI CD players, ooit voor een prikkie gekocht in een 2-e handswinkel, maar deze kwamen uit een kantoor-omgeving. Die werden beiden door m'n Akai nĂet als "SCSI-device" herkend. Ik weet niet of jouw probleem van dezelfde orde is?
In ieder geval zal ik je op de hoogte houden van mijn verrichtingen als ik die andere player heb.
Trouwens, heb je nog steeds die Terratec? 'k Had je een aanbod gedaan, nog niets van gehoord, en ik ben op 2 juli a.s. dus bij je in de buurt.
Even een afgeleide vraag. Ik hoor steeds dat de verkeerssituatie rondom Antwerpen nog chaotisch is. Is dat ook al op de snelweg ter hoogte van Brecht te merken? Zo ja, dan ga ik over Eindhoven ipv. Breda (of maakt dat geen verschil?).
Alvast bedankt voor reacties.