• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Spirit SX, Waldorf Pulse en Akai CD3000 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fokov

Stamgast
overleden lid
Te koop:

- Spirit SX. Fijne mixer, goede staat, geen gebreken, staat alleen stof te verzamelen, want ik gebruik nu een grotere mixer. prijs: 350 e

- Waldorf Pulse. Goede staat, mooie bak, wordt zelden gebruikt wegens gebrek aan tijd en inspiratie, dus mag weg voor 300 e.

- Ook nog een Akai CD3000 te koop. Niet zoveel geheugen, weet niet precies. Vedrer goede staat, samplen slleen vanaf CD. 10 uitgangen, en een SCSI-uitgang. 275 e.

Mail naar: f.versloot@umail.leidenuniv.nl

Ik woon in Leiden in het centrum, redelijk makkelijk bereikbaar met de auto of met de trein.

Mag ook geruild worden (evt. met bijbetaling etc.) voor een M-audio geluidskaart of een Midex 8!

Groeten, Fokko

Ja, beste mensen, de Spirit SX is waarschijnlijk weg, tenzij er nog andere geinteresseerden zijn die zich voor het einde van deze week nog melden! Dus aarzel niet!

Pulse en CD3000 staan nog te koop...

Nog steeds te koop, alles! Over prijzen mag onderhandeld worden btw...

Alles is nog te koop! Nogmaals, over prijzen mag dus onderhandeld worden. Als je geen zin hebt om helemaal naar Leiden af te reizen, ben ik wel bereid om het te komen brengen. Ik heb toch een OV.

Prijsverlaging!

Spirit SX 300 e

Waldorf Pulse 250 e

Akai CD3000 200 e

Als dat geen spotprijzen zijn, dan weet ik het ook niet meer. Ongelooflijk, wat een aanbieding!

Pulse is verkocht;

Spirit SX --------- 300 euro
Akai CD3000 --- 150 euro

Spirit SX is ook weg. Alleen de Akai CD3000 rest nog. Voor 150 euro is ie van jou.

CD3000 ook weg. Gooi dat slotje er maar op!:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back