Origineel geplaatst door Grooveron al met al zijn dus de risico's behoorlijk dat je wat kapot maakt en de voordelen zeer discutabel.
ik geloof je als je zegt dat het anders klinkt.
Dit zou heel goed sugesstie kunnen zijn. Je verwacht een verandering, die is er dus ook. [/B]
Ik ken/heb deze monitors nu 4 jaar, best lang dus en ben bekend met beter merken en types.
Dit is niet suggestief, bij omgekeerde aansluiting of verplaatsing is het geluid nog steeds duidelijk helderder, minder dichtgesmeerd.
Aangezien deze 2's niet meer gemaakt worden kunnen we niet zeggen dat de fabrikant er geen probleem van maakt als er meerdere klachten over zouden zijn.
Toen ik ze kocht werden ze al nieuw gedumped voor lagere prijzen .....
V "goeiedag, kan ik u helpen?"
K "ik moe monitors voor me studio, ik maak hardhaus ... "
V "dan hebben wij hier DE perfect set staan, actieve monitors of liever passieve ?"
K "mwa, gewoon ... je weet wel, dat je geen versterker nodig heb, anders moek actief met versterkers gaan sjouwen hehe"
V "haha, ik ken het, ik ken het, kijkt u eens ... dit setje van Alecto ism jb systems"
K "ow koel, ik heb gisteren een mixer van ze gekocht, echt phat, werkte met uh ... suggestieve kwaliteitsverhoging ofzo?"
V "Dat klopt! altijd fijn als de klant zelf ook weet waar het over gaat, dan merk je dat we hier geen onzin verkopen, ook deze monitors werken met het zogenaamde
suggestive quality improvement ook wel bekend als S.Q.I. kijk hier staat het, met een handtekening van Uli B erbij die het patent erop heeft."
K "wauw, ghehehehe, das zekers phat, beter dat die gasten samenwerken, want die grote dure merken, das puur geldklopperij weet je."
V "verschillende mensen hebben inderdaad verschillende wensen, ik zou zeggen test ze uit, je zal het verschil gelijk merken ! echt waar, ik heb ze zelf ook en heb al 50 jaar produceer-ervaring en werk puur voor m'n lol 60 uur per week hier in de winkel, hier kan niks tegenop. S.Q.I. is de toekomst, zelfs de pro's zullen waarschijnlijk overstag gaan!"
K "koel, dan blijfje up to date met die dingen weet je. Kben zelf nog nie zo bekend met dat enzo".
V "Dat is dan 350 euro per stuk excl btw"
K "geen geld ghehehe beters" (rekent af)
V "Bedankt en tot ziens !"
K "mazzol"
No offence