Electronische Muziek Forum gestart.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grooveron

Altijd wat !!
Hallo allemaal,

Hier een nieuw initiatief om de EM levend te houden.
(en met EM wordt de traditionele Electronische muziek bedoelt van o.a. Jarre, Vangelis, Tangerine Dream
Klaus Schulze maar ook Ambient en nieuwe artiesten)

www.EMforum.nl

Een discussie forum over de EM.
A.s. week wordt een "proef" week maar volgende week wordt het aangekondigd in
veel nieuws groepen en gaan we vet van start (zoals mijn dochter dat zo plastisch zou uitdrukken)

Om lid te worden ga naar: www.EMform.nl en klik op Login

Duidelijke regels!

Leave the Moderating to the Admins and Moderators. They are responsible for interpreting and enforcing the site's rules, not you.
:okdan:

Origineel geplaatst door sjeijk
Sorry, khad mn antwoord weggehaald. T antwoord van JohnnyBusca is op de vraag wat zijn de voordelen ten opzichte van dit forum.

Wees eens specifiek.. :confused:

deze site gaat hoofdzakelijk over de EM muziek en niet over gear.
Dance, house, Techno etc zullen dan ook weinig aan bod komen.
Het gaat echt over de electronische muziek die tekoop is en gemaakt word + hij is in het engels en niet in het nederlands.

We zitten aan een stukje gear tedenken maar dat is absoluut niet de insteek die we willen maken.
het gaat echt om de gemaakte muziek.

Origineel geplaatst door MIDIoot
=(

Sorry,:luv: maar vor die takken van muziek is al zoveel info tekrijg en tevinden
dat we dat als monsterd na de maaltijd zien.

:erm: Je kan geen tracks plaatsen, zag ik? Misschien ook een ideetje?
Er zullen tochwel personen zijn die op z'n MINST Ambient maken?

klopt dat gaat nog niet, we willen het eerst eens opstarten en kijken wat we daarna allemaal nodig hebben maar ik zou het zeker aankaarten in het forum als ik jou was.

Origineel geplaatst door Grooveron
.. maar ik zou het zeker aankaarten in het forum als ik jou was.

:D hehehe, hint hint!

Ja, is goed ik zal me wel inschrijven..

Heel goed gezien ;)

Re: Electronische Muziek Forum gestart.

Hier een nieuw initiatief om de EM levend te houden. (en met EM wordt de traditionele Electronische muziek bedoelt van o.a. Jarre, Vangelis, Tangerine Dream Klaus Schulze maar ook Ambient en nieuwe artiesten)
www.EMforum.nl

Op zich een leuk initiatief, maar er is al een Engelstalig forum dat zich precies hiermee bezig houdt: het Fin-forum
Dit was oorspronkelijk een mailinglist voor fans van de (heel erg door JM Jarre geinspireerde) muziek van Fin, maar het is nu een algemeen forum waar veel muzikanten kletsen en hun muziek laten horen. Zo goed als iedereen daar zit in de Jarre, Vangelis, TD/Schulze-hoek.

ik ga eens kijken ik ken het niet

Ik heb even gekeken maar ook dit is meer een muziekanten forum.
Dat willen wij dus niet, wij willen hoofdzakelijk muziek luisteraars hebben.
Niet dat muzikanten niet welkom zijn maar de nadruk bij ons lkigt op de luisteraar
niet de muzikant.

Kheb me ieg al aangemeld voor EMForum. Hoop zo wat meer kennis over ambient en de belangrijkste artiesten te krijgen, aangezien ik wel ambient maak maar niet heel erg bekend met de scene ben.

Aha, ik dacht dat je je op muzikanten richtte (wel een logische aanname gezien dit forum!). Maar dus niet. Ik hoop voor je dat je initiatief van de grond komt. Dat wordt foldertjes strooien op het Alfa Centauri-festival?

Origineel geplaatst door Saskija
Aha, ik dacht dat je je op muzikanten richtte (wel een logische aanname gezien dit forum!). Maar dus niet. Ik hoop voor je dat je initiatief van de grond komt. Dat wordt foldertjes strooien op het Alfa Centauri-festival?

een grote poster achter de stand moet genoeg zijn :-)

Ik heb even gekeken maar ook dit is meer een muziekanten forum.
Dat willen wij dus niet, wij willen hoofdzakelijk muziek luisteraars hebben.
Niet dat muzikanten niet welkom zijn maar de nadruk bij ons lkigt op de luisteraar
niet de muzikant.

:confused: Ik luister als muzikant toch ook naar muziek...

Origineel geplaatst door r.5
:confused: Ik luister als muzikant toch ook naar muziek...

Daarom staat er ook dat muzikanten ook welkom zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back