www.chickensys.com betrouwbaar?

equate

Ouwe rot
In maart heb ik bij http://www.chickensys.com in de US een versie van Millennium for Akai S3000 (Win XP)
besteld. Mooie order confirmation gekregen per mail en 3 weken later werd het betreffende bedrag
van mijn Mastercard account afgeschreven..

Echter, nu ongeveer 2 maanden later, heb ik nog steeds niets ontvangen per post !
Heb daarom ook een mail gestuurd naar hun sales afdeling waarin ik hun het probleem uitleg.
Maar ook daarop heb ik tot op heden nog niets van gehoord... (dat is nu 6 dagen geleden)

Zijn er misschien meerdere mensen hier met slechte (of goede...) ervaringen met deze tent ??

Het niet reageren op mijn mail doet mij nogal wantrouwen..

Je kan in ieder geval een klachtenformulier van je creditcard maatschappij invullen en de mailtjes van en naar chickensys meesturen. Waarschijnlijk krijg je je geld dan wel weer terug. Over het algemeen doen creditcardmaatschappijen daar niet moeilijk over in dit soort situaties.

Ik niet, heb keurig geleverd gekregen.

Maaaaaarrrr... wat mij de laatste tijd wel opvalt is dat de site regelmatig down is. Ik vraag mij dan ook af of die jongen(s) nog wel serieus bezig zijn. Volgens mij is er niet zoveel vraag meer en letten ze niet meer zo op hun 'bedrijfje'.

had er ook geen slechte ervaringen mee....

heb hier trouwens nog een orginele kopie liggen van millenium... heb m'n s2000 verkocht dus gebruik het niet meer...

dus als u geïnteresseerd bent...

hey ik had een dergelijk probleem, neem contact op met je bank/cc maatschappij. Leg het probleem uit. Zij kijken verder voor en crditeren alsnog het bedrag voor je als het nodig is. Als zij bij de deuren van het bedrijf aankloppen gaan ze wel reageren :)

Vergelijkbare discussies

Back