• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

emulator II sampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cirkelzaag

uw advertentie hier?
ik heb een exclusieve emulator II sampler in de aanbieding (vorige eigenaar: Gerry Rafferty)
hij is zo goed als nieuw (in originele doos ) en er zit een doos met diskettes bij. ik wilde ff weten of er interesse is.
de daadwerkelijke prijs ben ik nog uit aan het zoeken maar doe gerust een bod.
je maakt natuurlijk wel de blitzzz met zo'n vintage bak.

Attachments

• emu_emulator2.jpg
    emu_emulator2.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 55
ja dit is dus gerry, hmmm...ik weet niet of het verstandig om deze foto te plaatsen..maar de kenners weten wel beter:peukie:

Attachments

• 2003100601990301.jpg
    2003100601990301.jpg
    31,3 KB · Bekeken: 53
ho ho stop ff:doei:
:duivels: :bekdicht: :frons: :frons: :kont: :peukie: :dubbel: :dubbel:
ik krijg net een mailtje uit engeland van iemand die me uitlacht omdat ik er maar 500 voor vraag. hij is dus (in engeland) veel....... maar dan ook..... veel meer waard....

stom eigenlijk, het apparaat komt net uit engeland en nou kan het weer terug waarschijnlijk......dus mensen..je mag nog wel een bod doen maar ik denk dat ik internationaal ga
bye:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back