hallo synthfreakjes

Marc

Ouwe rot
Wil ff zeggen dat ik dit een top-forum vind ! behulpzame mensen en het betere lees/leer werk valt hier te vinden ;)

Zit al een tijd (12 jaar) in de synthfreak-scene en het is een verslavende/leuke ,maar zeker niet goedkope hobby. :)

1 ding wat ik wel heb ervaren is dat het uitdagender is om met zo min mogelijk gear zo veel mogelijk te produceren.
Zo ben ik begonnen met een Amiga en een trackertje (die ik overigens nog steeds gebruik) dag in dag uit tracks aan ´t maken was tot ik met m´n broer een complete studio had opgezet met zoveel gear dat ik op een gegeven moment niet meer wist waar ik beginnen moest...inspiratie 0

Ben blij dat ik het nu heb ingekrompen tot een leuke midi-controller en een bergje computer hard/soft-ware waar je bijna net zoveel mee kan als met een stampvolle studio... ´t enige nadeel ten opzichte van echte gear is het ontelbare muisklik-werk ;)

Wat ik met dit gezwets duidelijk wil maken is dat ik nog steeds denk dat het uiteindelijk componeren altijd belangrijker is dan de hoeveelheid gear die je in je home-studio zet en denk dat een hoop mensen op dit forum het hiermee eens zijn.

En nu ga ik lekker op het forum rondfreaken :) Hallo iedereen !

Welkom ! :biertje:

....en ik ben het wel met je eens, alleen zijn al die knopjes zo mooi...... :{

Ola!

Welkom, Marc..

Geweldig dat de naam Marc nog vrij was terwijl we toch zo'n 3900 leden hebben! :)

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj welkom uit het altijd gezellige eindhoven!!! :doei:

Origineel geplaatst door MIDIoot
Welkom Marc! :biertje:
Al 12 jaar synthfreak en nu pas Synthforumlid?
Schaam je! :D

:dubbel: Erg hè ? Dat haal ik nooit meer in,maar gelukkig was m´n naam nog niet in gebruik ;)

gegroet!

welgekomen hier :biertje:

en heel veel fun toegewenst :)

tot posts

-Cloudy

Heej welkom Marc! :biertje:

:( maarre.. de hoeveelheid gear geeft toch aan hoe cool je bent en dat je héél goeie muziek maakt???

Had je eerst de naam DJ Marc geprobeerd, zoals vrijwel iedereen die z'n gewone naam gebruikt? :D

Back