• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft Spirit Studio 24.8.2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
MicroModular-large.jpg

Clavia Micro Modular (v 3.03)
Perfecte staat, incl. verpakking, voeding, originele cd-rom, dikke handleiding en 42.000 gratis internetpatches op cd rom. Werkend te zien/horen.

300 euro

jv1010.jpg

Roland JV 1010 module
1e eigenaar, in nieuwstaat, incl. verpakking, voeding, originele cd rom, handleiding.
Heeft zelf 1000+ geluiden met de mogelijkheid extra jv boards in te bouwen.
Werkend te zien/horen, nieuwprijs was 1400 gulden.

325 euro

attachment.php

Spirit Studio 24.8.2 mixer
In perfecte staat, goed onderhouden, werkend te zien, kraak- en rookvrij.
Incl. voeding, geprinte handleiding, mixer is met stofdoek bedekt geweest indien niet in gebruik.
48 kanaals (24 fader + 24 track return + eq) 8 bus, 4 aux, dubbel parametrische eq.

900 euro

Alles in één koop 1425 euro

nou ok, ik maak t wat makkelijker.
Ik ben wel op zoek naar de volgende dingen, die eventueel bij een ruil + bijbetaling kunnen:

-Behringer DSP 8024 ultracurve
-Mam MB 33 mkII of andere leuke GOEIE 303 kloon in 19" formaat
-Behringer Multigate

Micromodular is gereserveerd, wordt einde van de maand hoogstwaarschijnlijk opgehaald (is 'n bekende van me).
Mixer is interesse voor, maar betalingen kunnen meestal pas over meer dan 1,5 maand gedaan worden.

Dus prijsverlaging:

Roland JV 1010 module 300 euro

Soundcraft Spirit Studio 24.8.2 800 euro

Dit is een flinke prijsverlaging, maar ik heb het geld asap nodig voor de aanschaf van een andere mixer.

JV 1010 300 euro
Veel mensen bieden 275, de eerste met 300 mag hem zo meenemen. Eventueel kan ik hem langsbrengen.
Uittesten voor aanschaf is natuurlijk toegestaan.

Mixer staat nog te koop.

Hier ga ik spijt van krijgen, dief van m'n eigen portemonee !!! alleen voor synthforummers voorlopig ....

Soundcraft Spirit Studio 24.8.2 mag weg voor 750 euro

Ik kom hem zelf brengen, indien gewenst en niet té ver weg.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back