Delta 1010 (met breakout)

Status
Please reply by conversation.

Tech_A-

Muzeak-Freak
Ik ben al een poos op zoek naar een redelijk geprijsde M-Audio delta 1010.

Voor eentje met alles erop en eraan EN garantie BIED ik 500 Euro.
Voor eentje zonder garantie BIED ik 350 Euro.

Hierover is uiteraard nog discussie mogelijk.

Beter is er iemand snel bereid tot verkoop :biertje:

T_A-

Ik zocht 'm ook, niet gevonden...
Heb nu de Edirol DA2496 uit duitsland laten komen voor 500,- (nieuw) absoluut geen spijt van, klinkt zwaar OK en liep meteen als 'n zonnetje*D

hej thanx...

Ik heb alleen ff zitten kijken en ik denk dat ik toch voor een delta 1010 ga. Die heeft Direct X ondersteuning en ik heb er meer over gehoord enzo... Heb er toch meer vertrouwen in qua ondersteuning enzo :)
En deze Edirol heeft volgens mij oa ook geen microfoonvoorversterking enzo toch?

Origineel geplaatst door Tech_A-
hej thanx...

Ik heb alleen ff zitten kijken en ik denk dat ik toch voor een delta 1010 ga. Die heeft Direct X ondersteuning en ik heb er meer over gehoord enzo... Heb er toch meer vertrouwen in qua ondersteuning enzo :)
En deze Edirol heeft volgens mij oa ook geen microfoonvoorversterking enzo toch?

Over die ondersteuning hoef je echt niet bang te zijn hoor. De drivers van de edirol zijn de M-audio gemaakt, dus...
Je moet ook maar es kijken op www.soundonsound.com, professionele reviews van dit soort apparaten (linksboven in het menuutje reviews selecteren dacht ik)

De kaart heeft 2 XLR aansluitingen.

Enkel inputs 3 tot en met 8 hebben geen pre- amps. Inputs 1 & 2 zijn female XLR connectors en kunnen geconnecteerd worden met een balanced microfoon of line level audio signaal.

Ook zijn er 2 analoge line level jumpers op de kaart. Met deze jumpers kan je switchen tussen een XLR analoge input van balanced microphone tot een 4+dBu line level.

Ow ja, ALs je continu wil in een uit pluggen, zou ik ook overwegen om de 1010 nemen, hoewel de LT een goedkoper alternatief is.

Tom

Ik heb nu onder andere aanradingen van mensen gekregen over een Edirol DA2496, een Echo Gina 24 en een E-MU 1280... Toen ik naar de prijzen ging kijken zag ik dat al deze kaarten ten minste 200 Euro goedkoper zijn dan de M-Audio Delta 1010...

Ben ik gewoon stom? Of kan ik er vanuit gaan dat een kaart/breakout die 200 Euro duurder is ook zeker wel betere kwaliteit is dan een goedkopere...?
En zo ja / zo nee: wat is het dan dat die m-audio zo duur maakt / wat die andere kaarten zo goedkoop maakt...

T_A-

-De edirol heeft microfoonvoorversterking (ik heb em ook)
-Is aan de voorkant makkelijker te bedienen dan de 1010
-Heeft meer mogelijkheden
-Is beter dan de 1010
-Drivers zijn van M-Audio, op mijn mac loopt die als een zonnetje onder OS X

Deze thread is behoorlijk off-topic gegaan gezien het in "te koop/ruil gevraagd" staat.
Ik probeerde um dus zelf te verwijderen maar dat lukte niet... Misschien kan een moderator dat ff doen dan?

Maareh... Ik ben uiteindelijk na veel research voor een nieuwe EMU 1820M gegaan !!

Goedkoop, zeeeer hoge kwaliteit en erg veel mogelijkheden.
Een aanrader !!

Status
Please reply by conversation.
Back