Etek AD-1823 Mixer

Javascript

Amsterdam West
PAH0002257-000.jpg

Ik zag deze mixer voor maar 99Eurotjes ongelooflijk goedkoop. Kent iemand deze mixer en model? Is ie mijn 99 eurotjes waard? Het is mij een onbekend merk. Ik wil gewoon een mixertje het is voor mij belangrijk dat ik geen sound verlies...

nieuw?

Mischpult Mod. Etek AD 1823: 6 Monoeingänge + 6 Stereoeingänge, Mono- und Stereoeingänge getrennt in der Lautstärke regelbar, 3 Aux-Wege, 3-Band Klangregelung pro Kanal, Phantomspeisung, Routingsystem damit die Mono- und Stereokanäle gleichzeitig genutzt werden können, Mute-Schalter pro Kanal, PFL-Schalter pro Kanal, Tape In/Out Anschlüsse, Kopfhöreranschluß, sehr kompakte Abmessung (BxHxT 300x300x28 mm)

zo veel, voor zo weinig, lijkt me nix...

schop!

Heb zelf de 1223.:D
Kan je er een ding over zeggen het werkt hoogstens voor een klein bandje of zo maar om synths te gaan mixen is het echt niks. Je hebt namelijk maar 6 faders om 18 kanalen te bedienen. Als je de switch op mono zet wordt het stereokanaal doorgelust naar het volgende. dus praktisch nee!

Ik sluit maar 4 apparaten aan: computer, microfoon, klein stom keyboard (leuke sounds!) en m'n MPC..

ik heb ooit eens zo'n mixer in een winkel in amsterdam gezien en ik had het idee dat als ik er te lang naar keek, dat ie dan vanzelf uit elkaar viel. geen super kwaliteit dus...

thomas

Back