Simpele FX unit (19")

Status
Please reply by conversation.
Hallo,

ik ben op zoek naar een simpele effect-unit, zolang het geen Behringer is... In elk geval niks duurder dan 100 euro, het moet iets eenvoudigs zijn om op de aux van de mengtafel aan te sluiten zodat ik snel mijn drumtracks van wat reverb of flanger kan voorzien.

PB maar wat je in de aanbieding hebt, met een goeie prijs erbij *D

Greetz John

Behringer lang zo slecht nog niet, ik heb er speciaal eentje gehouden voor de galm, terwijl ik ook 2x mpx 100 heb en een digitech dus genoeg vergelijkingsmateriaal.

Er zijn Phonics effecten te koop voor 69 incl btw bij feedback, maar dan ga ik nog liever voor de behringer dsp 1000p die ik heb.
Mijn mpx 100's heb ik voor 115 per stuk excl. transport (zelf gehaald).
Digitech S 100 is misschien een idee dan, die zie je vaak voor onder de 100 weggaan, en is nog dual engine ook (dus kan 2 effecten tegelijkertijd aan, zowel los als aan elkaar geschakeld).

Origineel geplaatst door Niel
Digitech S 100 is misschien een idee dan, die zie je vaak voor onder de 100 weggaan, en is nog dual engine ook (dus kan 2 effecten tegelijkertijd aan, zowel los als aan elkaar geschakeld).

:halleluja Coole bak ! sprak hij uit ervaring

ik kan geen posts editten......? :confused:

Zoom heeft ook wat leuke dingetjes, alleen klinken ze niet zo zuiver als een digitech.
Tsjek bijvoorbeeld de 1201 studio.

Ik heb een yamaha SPX 50 D of een Alesis Quadraverb voor je, ze kosten ieder 100 Euro

Hmm, OK, heb wat ideeen opgedaan. Nog geen definitieve keuze, maar wel al hier en daar eens geinformeerd.
Bedankt voor de replies! :okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back