• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Creamware luna II en audigy platinum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Croaton

Infected with the virus!!
omdat ik een nieuwe geluidskaart ga aanschaffen met meer ins en outs en mijn dsps toch niet optimaal gebruik verkoop ik:

- creamware luna II (nieuwprijs euro 465,-)
- sts 4000 sampler plugin (nieuwprijs (euro 98)

ook krijg je er de sfp 3.1c software en de scope 4.0 software bij.

dit alles mag weg voor euro 360,-

-----------------

ook verkoop ik mijn creative audigy platinum (deze had ik voor de creamware in mijn computer zitten en heb er nooit problemen mee gehad)

voor een beschrijving verwijs ik naar deze thread
beschrijving

hiervoor vraag ik net als in de betreffende thread van maart euro 100

beide mogen samen weg voor 450 euro

de creamware luna blijft lekker bij mij, van de week komt de breakout box binnen welke ik via ebay heb gekocht. dus geluidskaart voldoet weer.

voor de audigy had ik een koper: silvercloud. alleen ik wou hier nog iets meer afstemmen als het gaat om de verzending. ik heb nu een aantal weken al niets meer van hem vernomen. dus als je hem kent. laat hem reageren.

de audigy is dus weer beschikbaar. ruil tegen een compressor behoort ook tot de mogelijkheden...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back