Future Sound of London

cosmiq

www.cosmiq.nl
FSOL.. Wie kent ze? Of wie kent ze niet? Vroeger had je altijd zaterdagsnachts om 03:00 op MTV de "ChillOut Zone" waar ze wel eens wat clipjes draaiden van deze groep. Nog altijd vind ik dat deze clips absoluut het meest fantastisch zijn! Beter zelfs, dan al die naakte vrouwen die op slechte R&B deuntjes hun kont laten draaien. Wat waren dat tijden zeg.. kwam je van de disco thuis, zat en zo stoned als een steen, lekker chillen op wazige multimedia! :) 3D-effecten, super-weirde muziek.. meer demoscene achtig.

Wie heeft er een idee waar ik een DVD kan kopen met alle FSOL clips? Ik zou er zo 100 euro voor neerleggen!

Ik :luv: FSOL!

Ik koop hun platen al vanaf den beginne (nou ja, vanaf STAKKER HUMANOID)
Ik zou ook graag een FSOL DVD hebben, maar tot op heden nog niet gevonden. Tot die tijd moet ik het met hun fantastische muziek doen!

gr
R

ja een feest van herkenning :okdan:
ik weet niet of er een music house bij jouw in de buurt zit maar die kunnen echt de meest vreemde vage muziek voor je bestellen
dingen die normaal nooit zal tegen komen

en nee ik weerk niet voor ze maar heb alleen maar goede ervaringen met hun op dat gebied

Die clipjes van "Cascade" en "Lifeforms"... zaaaaaaaaaalig gewoon met die anemoon-achtige bol met kronkels die eruit komen en bewegen...
Heb nog een video van "Lifeforms" liggen die ik speciaal uit London, UK heb laten overkomen. Ik zal die mss. eens laten op DVD zetten (weet iemand hoeveel dit zou kosten en waar ik dat zou kunnen laten doen in de buurt van Kortrijk, België ? het duurt ongeveer 15 min. ; ik weet hier in de buurt een plaats waar ze dit doen maar ze vragen er wel 40 EUR voor max. 90 min).

Origineel geplaatst door THM
Die clipjes van "Cascade" en "Lifeforms"... zaaaaaaaaaalig gewoon met die anemoon-achtige bol met kronkels die eruit komen en bewegen...
Heb nog een video van "Lifeforms" liggen die ik speciaal uit London, UK heb laten overkomen. Ik zal die mss. eens laten op DVD zetten (weet iemand hoeveel dit zou kosten en waar ik dat zou kunnen laten doen in de buurt van Kortrijk, België ? het duurt ongeveer 15 min. ; ik weet hier in de buurt een plaats waar ze dit doen maar ze vragen er wel 40 EUR voor max. 90 min).

Uhh.. met een beetje dvd-brander kan je dat toch zelf? Tegenwoordig heeft iedereen toch wel iemand in de buurt met een dvd-brander??
Op zo'n ALDI-pc zitten er zelfs al van die aansluitingen op als ik me goed herinner..

Tja in België zijn we hier een beetje achter op technologisch vlak; heb zelf geen DVD-brander & ken eigenlijk niemand direct die er een heeft... :erm:

schitterend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vetjes. Er zijn dus nog meer liefhebbers hier :W Vanavond even de links bekijken

Ook hier een liefhebber :):)

Vanavond ga ik die link ook maar eens uitgebreid bekijken. Ik heb me laten vertellen dat FSOL veel gebruik heeft gemaakt van de OSCar. Een vriend van me heeft een OSCar....vette bak hoor...alleen erg duur.

FSOL, waar is de tijd

dat was mijn muziek om op te blowen, toen ik 13-14 jaar was (ondetussen al 12 jaar geleden), flippen dat je ervan deed :duivels:

maar de muziek, zonder weed is ook wel goed, zeer freaky en complex, veel geavanceerder dan 99% van hun tijdgenoten. Nu prefereer ik reggae als ik smoor, maar FSOL gaat er ook nog wel in, Dead Citys is mijn favoriet, maar lifeforms was ook beestig.

Allerbeste album is mi toch wel "Lifeforms" - nummertjes als "Cascade" zijn nog steeds overheerlijk om te beluisteren...
En van hun ouder werk natuurlijk "Papua New Guinea".

Origineel geplaatst door waxx
Nu prefereer ik reggae als ik smoor, maar FSOL gaat er ook nog wel in, Dead Citys is mijn favoriet, maar lifeforms was ook beestig.

Reggae en dope zijn onlosmakelijk verbonden! :D

Ik vind Papua New Ginea ook heeeel aangenaam. Die bass!!
Er is een aantal jaren terug nog een remix cd door FSOL van gemaakt, die klinkt zeker niet verkeerd!

gr
R

Fantastische muziek, mag er nog steeds zeer regelmatig van genieten.

ALle platen van ze zijn erg goed, op de eerste na (van alleen Brian) dan: Global. Eigenlijk is alleen humanoid daarvan echt goed!

Ik heb erg veel clips van deze heren op m'n xbox staan, waaronder "teachings from the electronic brain nr1", dus dat wil ik wel eens sharen met julder. Ik heb alleen gen internet meer dus dat wordt met de post.

Ik ben nog wel op zoek naar teaching... nr 2 en 3, dus als iemand die heeft.......

Back