• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Roland tb303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

org

Nieuwkomer
Na de stormloop op mijn brainmachine die met succes van eigenaar is verwisseld, de koper dobaudio was er zeer content mee. Hier een nieuw toppertje.

Roland tb303
Batterijschade en zonder batterijdeksel en maar werkt nog perfect met voeding. Mijn vraagprijs is 400 euro. Zelf ophalen. Geen rembour.
Helaas geen foto's wat mijn toestel is kapot. Mijn beschrijving: hij is gebruikt, ziet er echter nog netjes uit van de bovenkant. Er hebben batterijen ingezeten en ze zijn gaan lekken. Ik heb de boel een beetje schoongemaakt en nieuwe batterijen geprobeerd. Hiermee werkte hij NIET. Maar wellicht dat dit een kwestie van simpele reparatie is. Met voeding werkt hij echter WEL! Serieus geinteresseerden kunnen ook een afspraak voor bezichting maken.

Woon vlak bij Amsterdam Centraal Station mocht je met de trein komen. Ik heb geen zin meer om een uur in de rij te staan voor A'dams postkantoor voor rembourspakketjes.

[- matt second : niet op synthforum.nl markplaats-forum thuishorende items verwijderd; dubbel te koop aangeboden item op juiste plaats gezet-]

Last edited by a moderator:
Aangezien er heel snel gemodereerd wordt, maar als ik aardig om verwijdering vraag dat minder snel gebeurd. Bouw ik een package deal tb303 (zoals boven) + domein tb303.nl samen voor 400 euro. Over losse verkoop valt te praten.

Ik heb zojuist iemand langsgehad die de 303 ongeveer 40 minuten lang aan testen onderwierp en op het laatst zelfs op de doos liep te tikken. Uiteindelijk kwam hij tot dezelfde conclusie kwam als ik hierboven (werkt niet met batterijen en wel met voeding) maar probeerde vervolgens een kwartier lang 100 euro van de prijs af te krijgen. Ik heb hem min of meer de deur gewezen. Maw ik heb geen behoefte aan pingelaars en zeikers. Je kan hem testen, maar neem geen uur van m'n tijd en gastvrijheid in beslag om vervolgens te denken dat je hem ook nog een fiks stuk goedkoper kan krijgen.

Inmiddels wordt ik overspoeld met reacties, dus deze mail is bedoeld voor iedereen die ik (nog) niet geantwoord heb.

Ik verkoop Roland tb303 + domeinnaam tb303.nl prijs samen 400 euro
Mocht er interesse zijn voor de domeinnaam tb303.nl los mag die weg voor 100 euro en dan is de tb303 300 euro. Wordt de domeinnaam niet los verkocht kun je de tb303 alleen samen met de domeinnaam kopen!

Alleen serieus geinteresseerden (geen pingelaars dus!) kunnen mij vanaf nu mailen voor een afspraak. En ja, natuurlijk hoef je hem niet te nemen als je hem hebt geprobeerd, maar aub gewoon beslissen (ja of nee) en niet zeiken of pingelen ik ben geen Turkse bazaar!

Domeinnaam tb303.nl verkocht :)

Roland tb303 kan weg dus voor 300 euro. Principe weer eerste komt...

Alle mails gelden vanaf tijd dat deze mail gemaild is. Dus mensen die mij eerder mailden. AUB opnieuw mailen als je de tb303 wilt.

Boys & Girls,

De Roland tb303 is zojuist de deur uit gegaan :)

Kreeg overigens ook een aantal vragen over de snelle verkoop van tb303.nl. Heb deze via een ander kanaal dan Synthforum verkocht. Hoewel er vanuit het synthforum ook verrassend veel interesse was voor alleen deze domeinnaam. En 100 euro voor dit domein was natuurlijk net zo'n mooie prijs als de 300 euro die ik mocht vangen voor de Roland. Mochten er hier mensen zijn die nog een mooie analoge cult domeinnaam zoeken mail me dan, heb er nog een aantal voor leuke prijsjes liggen. En een domeinnaam daar is er natuurlijk maar 1 van!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back