Arpegio...vet???? of niet?

naai em of draai em: ik draai em! ben erg benieuwd naar de beats die je eronder gaat zetten!

je hoort de subbass bassline al bijna :D ga je dat doen of niet?

Origineel geplaatst door hansbakker
naai em of draai em: ik draai em! ben erg benieuwd naar de beats die je eronder gaat zetten!

je hoort de subbass bassline al bijna :D ga je dat doen of niet?

up to date moderne beats zijn niet mijn sterkste kant helaas:). maar er komen inderdaad in iedergeval 2 baslijnen nog bij. die heb ik al. Ben nu bezig met een hele diepe baslijn nog:) oftewel zit een beetje in de pielstatus nu:D

Ik ga hem dus niet speciaal modern laten klinken, ik laat de track klinken zoals ik hem lekker vind:)
De apergio doet misschien vermoeden dat ik met een vette tracne track of drum en base bezig ben....dus niet:D:D:D hehehe

Origineel geplaatst door Unic
De apergio doet misschien vermoeden dat ik met een vette tracne track of drum en base bezig ben....dus niet:D:D:D hehehe

gelukkig maar. 1 concurrent minder op het "slagveld" wat trance heet
(U begrijpt: dit is een grap)

Verstandig UNIC. Gewoon lekker je eigen ding blijven doen, want zo creeer je iets "eigens" wat ik al eerder in je tracks heb gehoord.:doei:

Mooi arpeggiootje hoor. Ben benieuwd naar 't eindresultaat!

:D En dan laat je iedereen hier gewoon een remix maken! (net als bij the Phooch!)

up to date moderne beats zijn niet mijn sterkste kant helaas:). maar er komen inderdaad in iedergeval 2 baslijnen nog bij. die heb ik al. Ben nu bezig met een hele diepe baslijn nog:) oftewel zit een beetje in de pielstatus nu:D

Ik ga hem dus niet speciaal modern laten klinken, ik laat de track klinken zoals ik hem lekker vind:)

dat bedoelde ik er ook niet mee :)

meer van: de sfeer is misschien wat moeilijker uit te werken met de "standaard" drumsounds..

Origineel geplaatst door hansbakker
dat bedoelde ik er ook niet mee :)

meer van: de sfeer is misschien wat moeilijker uit te werken met de "standaard" drumsounds..

dat klopt wel...

Heb voor mijn doen al een ietwat andere drumsound...maar ben ook daar nog mee aan het expirimenteren...
weet het dus nog niet:)

damn, ik had al gezegd dat ie vet is maar ik blijf em toch weer luisteren! de sounds is ook zo lekker, precies goed en de melodie, ik weet niet hoe je erop komt als je dit gewoon in piano rol intekent, bij mij zou er dan bagger uitkomen!

damn ik ben benieuwd hoe dit verder gaat, en het klinkt al zo vet op 96 khz!!

dat is dus het echte geheim...;)

Yeahhh. Hier wordt in het geheim gewerkt aan de allerlaatste technieken "De Paling-Roll" A Unic Sound from The Netherlands:D

Back