12 bit rack sampler

Status
Please reply by conversation.

Kaymir

Stamgast
Ik zoe een 12 bit rack sampler, voor aan de synth te hangen en om platen mee te samplen!! Voor een mooi prijsje natuurlijk!!

yup bijvoorbeeld......!!
en als nou iemand die ook nog wil verkopen of weet waar ik hem voor een leuk prijsje zou kunnen kopen zou nog leuker zijn;)

Ze duiken regelmatig op op tweedehands-sites zoals marktplaats. Probeer 'n s950 te vinden met volledig uitgebreid geheugen (2.25mb!) want als je dat geheugen los moet kopen ben je ook 'n vermogen kwijt.

Origineel geplaatst door lo-fi
want als je dat geheugen los moet kopen ben je ook 'n vermogen kwijt.

als het al te krijgen is, ik heb het zelfde probleem met mijn s3200xl.

Bij Akai hebben ze nog wel liggen, maar dat kost je al snel €100 en meer.

er staat er s900 op Marktplaats , maar de advertentie is nu bijna een maand oud.

Laatst gewijzigd:
de s330 (w30 module) is ook 12 bits...
en zwaar klote om uit te breiden qua geheugen (0.5 mb std, 1 mb max meen ik)

waarom wil je per se 12 bits?
een 2e hands 16 bits s2000 met 32 mb betaal je oook niet meer als 700 euro meer volgens mij...

Origineel geplaatst door bambamstudio

als het al te krijgen is, ik heb het zelfde probleem met mijn s3200xl.

Bij Akai hebben ze nog wel liggen, maar dat kost je al snel €100 en meer.

Daar gaat toch hetzelfde in als in de s2000/s3000xl? Dat is gewoon fastpage of EDO van 70ns of sneller. Dat hebben ze wel bij winkels die tweedehands computer spulletjes verkopen. Hier in A'dam bijv. bij 'PC Oké'. Dat is in ieder geval stukken goedkoper dan bij Akai, en als het niet werkt mag je het gewoon terubrengen.

Ensoniq Mirage rack.

En hoe zit het met die EPS-en zijn die er ook in rack uitvoering geweest?

de Mirage DMS-8 Digital Multi Sampler Module is 8-bit, 8 stemmig, 2x64kb mem, 8x2 (upper/lower) multi samples, en heeft een sampling rate variend van 8kHz tot 33kHz...

Attachments

• ensoniqmirage.jpg
    ensoniqmirage.jpg
    22,2 KB · Bekeken: 104
Origineel geplaatst door 6 trak
de Mirage DMS-8 Digital Multi Sampler Module is 8-bit, 8 stemmig, 2x64kb mem, 8x2 (upper/lower) multi samples, en heeft een sampling rate variend van 8kHz tot 33kHz...

Hmmm, ben er heilig van overtuigd dat ie tot 50khz kan samplen (check manual) ......
Verder advieseer ik m niet als je "strakke" samples wilt, ivm met slechte midi timing. Eén stem gaat nog wel, maar meerdere gaat ie haperen ... Eerder een akai of roland nemen dus ...... Of een rauwe casio 8)

Status
Please reply by conversation.
Back