2003-2004

Mooi werk, vooral voor de psychonauten onder ons.

ohhhhhhhhhhhh.....

Eindelijk weer 's iets van d'r Olaf krijg ik "Access denied"....

("This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.")

doet ie het nu bij jullie? ik heb het net zelf even geprobeerd en toen deed ie het. en hebben jullie commentaar. heb zelf het idee dat er nog wat zwakke punten in zitten maar wil jullie niet beinvloeden.

groetjes

olaf

euhhh, is dit muziek :erm: ? Ik bedoel in welke categorie hoort dit thuis? Kon er namelijk niet zo veel van maken.

Access denied
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.

You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds
Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage

doodlopend.gif

Helaas is me dit vaker overkomen vanavond!
I'll be right back next week!

Tussen 5' en 7' heb je een goeie, dromerige sfeer gemaakt. Prachtig.

De rest vind ik maar niks, veel 'noise' eigenlijk.

Ik zou zelf met het stukje (tussen de 5de en 7de minuut) een song maken.

Origineel geplaatst door olaf
categorie???

Ja zoals dob dat ook al zij, lijkt het inderdaad op film muziek. Dat is toch een categorie / stijl ;) Iets anders kan ik er niet van maken. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die lekker op de bank ploffen en dan naar dit soort muziek gaan zitten luisteren?!? Tenzij ze misschien in een gesticht zitten en dit als shock therapie voorgeschoteld krijgen :duivels: (grapje)

ja, veel noise inderdaad. het stuk is gemaakt op basis van een gedicht wat ik heb geschreven wat gaat over een opeenstapeling van gedachten die uiteindelijk kunnen leiden tot een val. de gedachten heb ik weergegeven met behulp van een pulse generator waarvan ik de frequentiemoduleer met een andere generator. deze laatste laat ik trigeren via een envelop door een random pulse generator waarvan ik het voltage geleidelijk verhoog. gedachten zijn impulsen en een te veel eraan geeft noise.

zeg maar....

en als je wat minder denkt en rustig luistert is er rust (het andere gedeelte)

:)

Inmiddels heb ik de track beluisterd:

Bijzonder kunstig gemaakt Olaf, met - zo te horen - veel aandacht voor detail.

Bijvoorbeeld dit: De repeterende stukjes stem die ergens halverwege (5'20'') de track zitten, zijn zo bewerkt dat ze niet als normale volzin te horen zijn, maar je wel enigzins hoort wat er gezegd wordt zonder dat je de vinger er op kunt leggen. Een nieuwe vorm van subliminale perceptie, daar kun je haast wel van spreken.

(Een bekende vorm van subliminale perceptie is een zeer kort beeldfragmentje verstoppen in een bioscoopfilm, te kort om het bewust te kunnen waarnemen: Niemand van het publiek weet dat op het scherm bijv een cola-flesje is vertoont, maar wel is in de pauze de cola-consumtie percentueel beduidend hoger dan normaal het geval is).(Maar dit terzijde).

idd olaf
bijzonder kunstig
doet mij denken aan een eigen video opname
op het strand met een harde noord westelijke wind,

ik zou zeggen ,

zet er wat apen vogel en olifant geluiden onder
en wat kabbelende beekjes en riviertjes..
dan heb je meesterlijke new age muziek!!!

Back