Lowlands 2002

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Dance acts bevestigd tot heden:

- Underworld
- Tiesto
- Timo Maas
- DJ Shadow

Greetz,

Yawgmoth

Echt waar, komt Underworld, hoe zeker ben je daarvan dan? Ik dacht dat ik twee jaar geleden hun laatste optreden, ook op lowlands, gezien had.

Ik heb van officiele Underworld site nog niks gehoord, maar op de lowlands site staan ze inderdaad op de lijst.
Binnenkort komen de officiele tourdates voor de komende zomer als introductie op het nieuwe album dus dan weten we het zeker...

Noi!

Echt goed, Underworld, ze zijn niet zo lang uit elkaar gebleven, vind ik prima!

Van mij mogen ze Slam ook wel weer boeken en Radiohead (en dorpzicht natuurlijk, maar dat is heeeel persoonlijk :)

Hey ff wat anders, Het lijkt me best wel wat om een biertje (of meer) te drinken met wat forumers op Lowlands. idee?

Baah dj triesto op lowlands... Dat ze die maar aan de andere kant van het festival tussen de gitaarbands programmeren !!!

Origineel geplaatst door maxdox
Baah dj triesto op lowlands... Dat ze die maar aan de andere kant van het festival tussen de gitaarbands programmeren !!!

Volgens onbevestigde berichten, die waarschijnlijk ook onbevestigd blijven wordt het Tiesto vs. Atari Teenage Ri

Origineel geplaatst door synthiaks
Hey ff wat anders, Het lijkt me best wel wat om een biertje (of meer) te drinken met wat forumers op Lowlands. idee?

We moeten 2e week augustus maar even een draadje starten om te zien wie er is. Lijkt mij wel ok om in het 24 uurs cafe aftespreken, dat is ook het dichtst bij de Bravo >:| .

Greetz,

Yawgmoth

Origineel geplaatst door spdk
Echt goed, Underworld, ze zijn niet zo lang uit elkaar gebleven, vind ik prima!

Feitelijk zijn ze nooit uit elkaar geweest. Alleen Darren Emmerson is opgestapt en Smith en Hyde zijn toen gewoon begonnen aan het nieuwe album.

Ik kan bijna niet wachten om ze weer te zien, ben zeer benieuwd naar wat ze nu weer voor moois in elkaar geknutseld hebben :)

ja lachen lijkt me inderdaad wel weer leuk underworld te zien ik heb ze pas 4 of 5 keer gezien. en ff een biertje kopen met mekaar is mischien wel ff leuk

groetjes dennis 8)

Tiesto tegen atari teenage riot? Dat word weer huilen geblazen :( Laat ze maar een zeiltje over de mixer leggen, anders zit straks gans Lowlands zonder stroom

Maareh... als iemand zin heeft om te pilsen of een vredespijp te roken kan ie me op lowlands bellen : 0652043132

Lijkt me relaxt.

Greets Erwin

Ik bel wel! Zaterdag is het programma toch zeer matig dus een paar potten bier zullen het leed wel wat verzachten :).

Als iemand wat wil afspreken, stuur me een PB (tot donderdag 18:00 uur), en ik mail m'n gsm nummer.

Cheers :biertje:

Yawgmoth

mijn nummer is 06-24166737 (en via dat nummer kan je dan ook TearSong weer bereiken ;-) )

mijn planning tot nu toe is:

vrijdag: royksopp, jamie lidell en stereo mc's
zaterdag: panic room, arid, junkie xl, zuco 103 en austin powers goldmember
zondag: d shadow of the breeders, stukje speedy j, stukje underworld (en daarna misschien dexter?)

Origineel geplaatst door dextah
Of kom op zondag ff bij mij langs in de India tent van 23:00 tot 00:30.

Even wat gemierenneuk >:| , maar je staat op het meest recente blokjesschema van 22:00 uur tot 23:30 in de India .

Na Underworld ga ik zeker nog in de driehoek Golf / Bravo / India kijken. Dus tot dan.

Dex, je hebt trouwens wel zware concurentie, je staat gelijk met: Trafassi, Koos Alberts, Ronnie Tober, Bonnie St Claire, De Havenzangers en Gea & Lucas! Dat wordt een moeilijke keuze!

Greetz,

Yawgmoth

Back