trackje

downloading in process :p

klinkt best goed, mixage in orde lijkt me

wellicht de "scheurende bassline" een enkele keer een maat lang een octaaf omhoog
gooien om hem iets levendiger te maken op bepaalde plekken.

voor de rest zou er idd wellicht wat vocals in kunnen alleen welke ;)

Vind hem lekker.

Gatver.

Recht in de roos, van bij het begin. Hover's hoofdje wiebelde vrolijk mee. Als dit niet onwijs gaaf klinkt in een zaal dan weet ik het ook niet meer. Gewoon lekker.

De track heeft een erg solide basis. Heel dansbaar. Geen gezeik, geen gezeur maar gewoon ff uit je bol gaan.

ff zeuren: de legatokoortjes op de achtergrond vind ik iets minder bij de track passen, de staccatokoortjes zijn wel geschikt.

:okdan:

Ik ga 'm lekker nog eens beluisteren.

Re: trackje

Origineel geplaatst door da goose
misschien nog wat vocals er overheen alleen... ?

Ik vind het zonder vocals ook al lekker klinken. Misschien kan een zangeres zoals Kate Ryan deze track nog 'hoger' liften.

Re: trackje

Origineel geplaatst door da goose
misschien nog wat vocals er overheen alleen... ?

Een paar Karl Hyde lyrics zou de track zeker niet slecht doen :)

Kicken dit zeg. Misschien hier en daar nog een extra lead die het thema aangeeft, want ik mis een beetje een thema.

1 de mooiste opbouw/intro sinds tijden hier gehoord
De luisteraar zit er vanaf het begin goed in.
Ik kan niet stil zitten.
Vooral mooi die Choral (mellotron)

rond 2:30 zakt het geheel iets in. Het intro belooft veel. Het stukje rond 3:30 zou ik eerder doen i.p.v. het stilvallen wat je eerst doet. Zo blijft hij lekker lopen.

Kun je Sarah McLachlan niet vragen?

Succes

:okdan:

Cat@

Hij loopt zeker wel lekker door,maar wat variatie zou het hem zeker niet verkeerd doen en aangevult met mischien wat complexe percussie. Persoonlijk mag er van mij ook wel een aantal leadsynthjes op,met een lekker melodyje.

klinkt goed
maar door die beat lijkt het een soort hardstyle in lager tempo
maakt het een beetje statisch boom... tssss ... boom... tssss 8o)

Back