Raw Funk (eigen productie)

Dilago

Ouwe rot
Ondanks dat a.i. het sneller en misschien ook wel beter kan, vind ik het toch leuk om af en toe ook zelf nog een productie te doen, zoals deze dus. Ik denk dat er nog wel vocalen bij kunnen maar heb er eerst nog ff geen idee bij. De blazers, de accordeon (?) en de drums zijn samples en de rest heb ik er overheen en/of onder gespeeld.

Attachments

• hamme hydro raw funk.mp3
    4,9 MB
Laat AI m'n auto maar wassen.
Creatief wil ik liever zelf zijn.
Dat is m'n hobby, ook al klinkt het soms (bij mij iig) nergens naar.
Het gaat me om de lol.
Lekkere beat!

Ja ik speel nog dagelijks gitaar en soms heb ik echt zin dat toch ff op te nemen. Een maat van me die ik ook vaak mijn nummers stuur haalt ze wel eens door Suno (ben zelf te vrekkig voor een abonnement) en de resultaten zijn toch erg leuk. Even de vocalen overnieuw doen en je hebt in een paar minuten een compleet gemasterd nummer dat staat als een huis waar ik zelf uren aan zou tweaken of het misschien niet eens voor elkaar kreeg.

Dat a.i. niks heeft bijgedragen aan deze beat moest ik er wel ff bijzetten omdat het nauwelijks nog te horen is.

Ja ik speel nog dagelijks gitaar en soms heb ik echt zin dat toch ff op te nemen. Een maat van me die ik ook vaak mijn nummers stuur haalt ze wel eens door Suno (ben zelf te vrekkig voor een abonnement) en de resultaten zijn toch erg leuk. Even de vocalen overnieuw doen en je hebt in een paar minuten een compleet gemasterd nummer dat staat als een huis waar ik zelf uren aan zou tweaken of het misschien niet eens voor elkaar kreeg.

Dat a.i. niks heeft bijgedragen aan deze beat moest ik er wel ff bijzetten omdat het nauwelijks nog te horen is.
Mastering dus. Niet het creatieve werk 😊

Back