eindelijk thuis :-)

eelco

echt een toffe gozer
Ha, ik heb dit forum pas sinds een weekje ontdekt, en nu voel ik me al thuis. Vooral de thread waarbij mensen een foto van hun home-studio plaatsen vond ik erg goed. Ik gebruik dit als argumentatie voor mijn vriendin om aan te tonen dat ik niet de enige synti-oot (synth idioot) ben :D

:mexico:

Eelco

Re: eindelijk thuis :-)

Origineel geplaatst door eelco
Ik gebruik dit als argumentatie voor mijn vriendin om aan te tonen dat ik niet de enige synti-oot (synth idioot) ben :D

Welkom !

Ik kan je anders wel het dringend advies geven om vrouwen en synths absoluut gescheiden te houden.
Op termijn komt dit nooit goed...

Ik kan je anders wel het dringend advies geven om vrouwen en synths absoluut gescheiden te houden.
idd! mijn vriendin heeft het zo geregeld dat ik ermee ingestemd heb om mijn synthjes op zolder te installeren (en zo te zien aan de foto's in de thread 'toon uw gear' zijn er meer mensen naar zolder verbannen ;) ) Tsja, een mens moet wat.... 8o

idd! mijn vriendin heeft het zo geregeld dat ik ermee ingestemd heb om mijn synthjes op zolder te installeren (en zo te zien aan de foto's in de thread 'toon uw gear' zijn er meer mensen naar zolder verbannen ;) ) Tsja, een mens moet wat.... 8o

Zo kan je mooi in alle rust aan de gang ;) en welkom natuurlijk :mega:

Welkom home!

Tips: Je synths komen op de 1ste plaats en dan pas je vrouw...

en..

Zorg er alleen voor dat je ook niet "te" verslaafd geraakt aan dit forum hier, zodat je meer hier gaat rondhangen dan dat je achter je synths zit, zoals zovelen hier....(ik heb mijn eigen er ook eens en keer op betrapt..):dubbel:

:mega:

Welkom! :biertje:
Ik gebruik dit als argumentatie voor mijn vriendin om aan te tonen dat ik niet de enige synti-oot (synth idioot) ben :D
Maar hier zitten toch helemaal geen idioten? :confused:

gegroet en welgekomen hierzo!

heel veel fun hier :)

:biertje:

-cloudy

eh, naamgenoot? Ik heet geen molecular! :D

en 'eelco' is natuurlijk mijn nic, mijn echte naam is horneyslut1978.

Back