[track] electro - apres la tramontane

oei... erg laag allemaal.
- de bassdrumpartij heeft ook een toon / baslijn die niet helemaal strookt met de overige melodieën.
sowieso springen de verschillende toonaarden je om de oren, maar wellicht is dit een bewuste keuze (die ik dan ook wel kan respecteren, zo ben ik dan ook wel weer).
- de knetterende bas is cool maar erg laag waardoor ie ondefinieerbaar wordt.
- de spontane verrassing op 1:53 is erg storend, de mid-arpeggio staat te hard en gaat werkelijk alle kanten op vanaf dat moment tot het einde. hoog, mid, laag... via oslo naar egypte en weer terug.
- de harmonische structuur is extreem chaotisch, terwijl de gebruikte geluiden vaak een te steriel of presetterig geluid hebben.

ik ben er nog niet uit of ik het nou een lekkere experimentele, alternatieve electrotrack of gewoon een klotenummer vind.

Ik vind het zeulende geluid dat vóór "de spontane verrassing op 1:53" erbij gefiltert wordt wel tof.
Maar daar past naar mijn mening weer een veel minimalere beat onder die veel platter klinkt.
Als je alleen daar een minimale track mee zou kunnen maken dan zou het richting oude drexciya kunnen gaan, zeg maar.
Na "de spontane verrassing op 1:53" vindt ik het niks, het lijkt wel een huis dat ineens instort.
Maar misschien ben ik wel teveel gefocussed op dat ene geluid.

Ik vind het voor de helft leuk :erm:

Back