• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uit mijn toverhoed

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

De Toverkoning

Rapapaa...rapapaa!
Uit mijn toverhoed

Ik moet er vanaf. Van al die rommeltjes die mijn witte konijn ervan weerhouden een glorieuze sprong uit mijn toverhoed te maken.

Daarom t.e.a.b. (ruilwaar? ik zoek niet echt iets, maar proberen kan altijd):

- Eventide Harmonizer H915 (jaja... Vader Abraham is ermee groot geworden!). Inclusief het zeldzame keyboard waarmee de toonhoogte realtime in te spelen is.

- Eventide Digital Delay (goh, de eerste digitale delay!). Apparaat wil niet meer aan, maar lijkt me iets met de zekeringen te zijn. Voor de knutselfreaks onder ons.

- Wersi EX20 Orgelmodule. Instant retro orgelklanken, dankzij de fantastische drawbars(!). Daarnaast ook nog een hele lading klanken met gesampelde waves. Obscuur bakkie...

- Roland A220 Midi Seperator. Module waarmee je één midi-kabel kan splitten in twee. Bijvoorbeeld midi-kanaal 1, 3 en 6 naar output A en kanaal 2, 5 en 13 naar output B. Kan zelfs per noot splitten. Handig voor synths die met OMNI ON mode opstarten.

Attachments

• 44k50005b.jpg
    44k50005b.jpg
    56,4 KB · Bekeken: 68
Beste Toverkoning,
Kunt u alstublieft ook vraagprijzen bij de artikelen proberen te verzinnen ?
Bij voorbaat hartelijk dank.

Oh...right... sorry...

Allereest even een rectificatie: de Eventide Harmonizer is een H949 (hoe kom ik nou bij H915?).

Even zien:

Eventide Harmonizer H949 met keyboard: € 375,-
Eventide Digital Delay 1745M (defect): ik wacht met verkopen totdat hij het weer doet, want ik kan echt geen prijs verzinnen zolang 'ie kapot is...
Wersi EX20: € 150,-
Roland A220: € 50,-

Bieden mag uiteraard ook...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back