Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door eruk
HE ik zie ineens dat ik 5 sterren heb![]()

Origineel geplaatst door NiFF
......misschien dat de gitaar iets meer funky klinkt wanneer je het akkoord 1/16e noot eerder afspeelt, waardoor hij net voor de tweede snare terecht komt.
het is maar een ideetje. hij klinkt zo in ieder geval wat houterig vind ik.
je zou er ook aan kunnen denken om een echte bassline toe te voegen, in plaats van de samples die er nu staan. dan klinkt het misschien wat voller en meer af, maar misschien verandert dat het hele idee van het nummer.
ik vind de korte breaks in het nummer wel leuk waar de beat even wegvalt enzo. dat zit allemaal goed in elkaar.
in ieder geval moet je dit lied zeker afmaken, want het wordt wel leuk.

Wat the heck is een dj programmer? stel jij de dj dan in welke platen ie draait ofzo?Ben geen "echte" Muzikant maar meer dj en beat programmer

Origineel geplaatst door eruk
Hij is beter geworden! vind de stem er goed bij passen!
Ik vind alleen die synth niet zo mooi die het tweede melodietje speelt.ik zou hem vervangen. Ik vind hem niet echt bij de rest passen.
'T is echt een trance geluidje, ik zou hem vervangen voor een soort electrische gitaar die lekker scheurt, maar dat moet je zelf weten natuurlijk, vind het in ieder geval een leuke track![]()

Origineel geplaatst door Nick Verwel
Raar: De link naar Wire.fm doet het wel,
maar vervolgens krijg ik daar niks te horen (welke van de ca. 4 links in deze thread ik ook aanklik).
Helaas (?).:confused:
Ja ja hier istie weer met funky basline !Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
................, met een wat vettere funk baspartij eronder.

Origineel geplaatst door NiFF
het is wel te horen wat je bedoelt met de track, maar misschien moet je er de volgende keer iets langer dan 4 uur aan zitten voor je een link plaatst.
kort samengevat: de drums zijn goed, maar gooi de rest maar weg, of werk het beter uit. (mijn mening)
wouter