wire.fm mac onvriendelijk of ik dom?

BasroR

ROBOT!
Als ik op www.wire.fm iets wil luisteren, (waar bij [tracks] vaak naar gelinkt wordt) komt er een nieuw schermpje met play en stop knoppen enzo...
...en dan loopt IE op m'n mac steeds vast! GRRrrr
crash.gif
rrrRR! Zeker weer vaag Windows Media-ietsig spul?
Of mis ik gewoon een plug-in of app.?? Iemand die het weet?
Ik heb ook bij de geplaatste bijlagen-tot-1-MB dat ik, als ik save-as wil doen, ik alleen de file 'attachment.php' kan downloaden, maar da's dan niet de file.. ook gewoon openen in een nieuw window doet niks.
Ik wil ook gezellig mee kunnen luisteren.
ears.gif

Laatst gewijzigd:
Ik heb hetzelfde probleem met mijn mac, ik negeer ook alle wire.fm links die op dit forum voorbij komen, omdat zodra ik op de site kom mn hele internet explorer eruit knalt !

Gewoon klote site, ontwikkeld door/voor pc gebruikers zonder een mac configuratie even eraan toe te voegen on line gezet !

Origineel geplaatst door Slipperman
heb je quicktime? of anders crescendo?

quicktime.gif
uicktime heb ik ja.
crescendo kon ik alleen voor netscape vinden, maar die laadt wire.fm helemaal niet.. :(

Ik denk dat ik beter C-Code's manier kan gaan volgen; wire.fm links links laten liggen..
ie.gif
of
netscape.gif
+
G4.JPEG
+ wire.fm = niet goed

Dusss....vanaf de mac problemen met wire? weird een maat van mij heeft ook een mac en nooit problemen met wire...

maar wat ik dus begrijp laadt de songpage niet of de player zelf niet???

laat het me even weten...

Mister Wire.fm....

Hee
Mister Wire.fm
ie.gif
laadt bij mij de site nog wel, maar zodra de player iets wil doen gaat t mis.
Bij
netscape.gif
zie ik alleen de achtergrond en het allerbovenste wit-blauw getypte regeltje. De rest komt niet.. (ook niet na refresh, load images e.d.)

Ik werk trouwens met
os9.gif
OS9.2, niet
osx.gif
OSX.
dat wil die maat vast weten....

Origineel geplaatst door BasroR
Hee
ie.gif
laadt bij mij de site nog wel, maar zodra de player iets wil doen gaat t mis.
Bij
netscape.gif
zie ik alleen de achtergrond en het allerbovenste wit-blauw getypte regeltje. De rest komt niet.. (ook niet na refresh, load images e.d.)

Ik werk trouwens met
os9.gif
OS9.2, niet
osx.gif
OSX.
dat wil die maat vast weten....

Je zou eens kunnen kijken of je Opera of Mozilla voor OS 9.2 nog kunt vinden, die werken wat beter volgens de standaarden, met name Mozilla, maar daar heb ik al lang geen Classic versie van gezien.

Verder is het zo dat Windows Media Player ook voor Apple te krijgen is, maar alleen OS X.

Eigenlijk kun je qua internet pas echt goed uit de voeten met een Mac vanaf MacOS 10.2.8, die heeft een goede versie van Safari en Java.

Back