collectors dream???

mario010

kijk diep in mijn ogen

Attachments

• b7_1.jpg
    b7_1.jpg
    26,3 KB · Bekeken: 92
Je moet er maar net van houden:D (klank en uiterlijk) Het schijnt een interessante synth te zijn met een eigenaardig filter. hij heeft leuke modulatiemogelijkheden en je kan alles met elkaar verbinden. Errug goed voor die metaalachtige klanken als ik me niet vergis.

Ik vind hem wel stoer:)

Laatst gewijzigd:
Mono! Gefeliciteerd! Nu de rest nog! :)

Wat staat er eigenlijk rechtsboven op die poster? Een proto van de syntar?

Last edited by a moderator:
Best wel een geinig ding eigenlijk. Maar ik veronderstel dat het enkel werkt met modulaire synthesizers ... Of kan het met elke monofone analoge synth met CV/Gate? Zou wel handig zijn eigenlijk. :D

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Best wel een geinig ding eigenlijk. Maar ik veronderstel dat het enkel werkt met modulaire synthesizers ... Of kan het met elke monofone analoge synth met CV/Gate? Zou wel handig zijn eigenlijk. :D

kan met iederew mono synth die ook een audio input heeft

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Heul groot ploatje

zow he... meneer de mod, dat plaatje rukt ff lekker de hele forum-opmaak uit zijn verbandtrommel :stupid

Zolang het niet de frontpage is boeit dat niet.
Ik zie juist gráág zo'n mooie grote duidelijke supersized foto van een mooi onbekend vintage gebakje.
Ga zo door, meneer de mod! :D

Waanzinnig Hans... zolang het de frontpage maar niet is...het is toch een kleine moeite om net als MonoPoly even een link te geven. In Firefox kan je iig niet meer reageren of een lange zin lezen zonder dat je helemaal naar rechts moet scrollen.

Als je echt iets moet laten zien via dit forum is resizen geen luxe (moet overigens zowiezo bij attached files en da's een goeie zaak), we hebben niet allemaal een breedbandverbinding.
We houden we het bereikbaar voor iedereen?

Oké, oké... een resize met daarachter een linkje is idd. mooier. Je hebt gelijk!
(al zie ik stiekum liever een groot plaatje dan géén plaatje... ;))

Origineel geplaatst door The Q
Waanzinnig Hans... zolang het de frontpage maar niet is...het is toch een kleine moeite om net als MonoPoly even een link te geven. In Firefox kan je iig niet meer reageren of een lange zin lezen zonder dat je helemaal naar rechts moet scrollen.

Als je echt iets moet laten zien via dit forum is resizen geen luxe (moet overigens zowiezo bij attached files en da's een goeie zaak), we hebben niet allemaal een breedbandverbinding.
We houden we het bereikbaar voor iedereen?
Sorry hoor... Ik haal ze allemaal wel weg en maak er links van. Als nu iedereen er voor zorgt dat dit forum voor iedereen bereikbaar blijft dan ben ik al lang tevreden..

hmmm vind die grote plaatjes wel om te smullen.. weer een toevoeging aan me analoge dreams.. hehehe

Back