Masterkeyboard

Status
Please reply by conversation.

demian

Ojee
Wie kan mij helpen aan een zeer prettig spelend masterkeyboard, 76 of 88 keys, maakt niet uit.
Meer dan pitchbend en een modulation wheel hoeft er van mij niet op te zitten, maar mag wel.

Studiologic is denk ik waar mijn voorkeur naar uit gaat, máár.. hij moet wel in goede staat zijn en heerlijk spelen.

Re: masterkeyboard

Re: masterkeyboard

Origineel geplaatst door pal
ik ben zelf de gelukkige eigenaar van een quasimidi cyber-6 maar dit lijkt me ook wel goed:

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_artikel-123331.html

fatar voor 575,-

succes!!!

Iets duurder, 699,00 EUR, en je hebt een MC-1000

mc1000.jpg

Lijkt me ook niet mis.

Zeker als je een gewogen klavier zoekt, is het sowieso aangeraden om niet 'blind' te kopen maar eerst het klavier uit te proberen.

Nog iemand die er eentje weet?

(ik zoek dus er dus eentje 2e hands)

Als een licht gewogen klavier ook goed is, moet je maar eens uitkijken naar een Roland A-37 (of A-33/A-30). Speelt lekker vlot en heeft een goede aftertouch dosering. En het weegt heel wat minder dan een gewogen klavier.

Nieuw is de A-37 een beetje duur voor wat hij biedt maar tweedehands kan je een A-3x aantreffen aan een heel aantrekkelijke prijs.
A-37.jpg

PS: ik denk dat dit klavier ook gebruikt is in de Roland RS-9Roland RS-9, heb je gelijk een goede geluidsbron onder de vingers. :)
RS-9.jpg

heb nog wel een nieuwe roland pc300 staan mocht je er iets mee zijn...
ciao

Roland A-50 masterkeyboard

Roland A-50 masterkeyboard

Te koop: Roland A50 76 keys masterkeyboard.

Groot display, 4 splitpoints, volledig programmeerbaar, inclusief gebruikershandleiding.

350,- euro

Status
Please reply by conversation.
Back