Trekkie van mi [style: eentonige 4/4]

hey de zoid!

lekker vaag geluidje op de achtergrond!!
heeft een heel vreemd sfeertje die wel leuk is. dan dat bassline-achtig geval dat zich daartegenover opbouwt...
lekker allemaal.

heeft allemaal een raar randje dat heel lekker is. ook het drumwerk en zo is dik in orde.

Het enige wat ik toch wel mis op een gegeven moment is een beetje variatie, of iets dat in het oog springt,
iets dat het net nog spannender maakt.
Dat zou je eventueel kunnen doen door een vreemd melodietje/geluidje dat zich meer situeert in het hoog.
Met dat er bij zou het echt mega zijn vind ik!!

:okdan:

greetz

cloudy

tnx cloudy, ja het is opzich nogal een ééntonige track, MAAR je was gewaarschuwd!! :D

Ik zal een paar excuses aanvoeren waarom 't zo is geworden:
-'k Nam (zoals altijd, eigenlijk) het 'gespeelde' gewoon live op: druk op record v/d cd-brander en spelen maar (à la cassettedeck)
-'k Had (weer eens) veels te weinig tijd besteed aan voorbereiding; ofwel: ach, grappig loopje. hé wazig geluidje. Opnemen! ...
-'t Is via koptelefoon ingesteld en dan klinkt 't uiteraard héél anders.
-enne... ik had ietwat veel op en was aan 't verdwalen in de geluidjes...:erm:Oops..

Enfin..

Ik heb nogwel een aantal ideetjes ervoor, maar dan moet ik toch een keer beter voorbereiden en/of iets met multi-track gaan doen..

Bedankt voor je reactie en tips :biertje:

lekker vaag geluidje erdoor, lekkere bassline, vind alleen de kick wat te dof. De manier waarop de hihats er geleidelijk inkomen, bevalt mij ook. Op een gegeven moment wordt het toch wat saai. Ik hoor in mijn hoofd allerlei geluiden en muziekpartijen die er nog bij kunnen om de boel interessant(-er) te houden (ben nu op 5 minuten aangekomen). Overigens hoor ik wel vaker dingen in mijn hoofd en 't is maar goed dat ik er niet altijd naar luister ;). Kortom: meer variëren met de percussie en wat lijntjes toevoegen.

Die 7 minuten vliegen om!
Ik hou wel van eentonige 4/4'tjes... Hoewel het niet helemaal waar is dat het echt eentonig is; dit is gewoon muziek die zich veel trager ontwikkelt, uitgesmeerd over een paar platen. Feestjes die tot vroeg in de middag doorgaan... Jeweetwel.

Origineel geplaatst door tsuba42
..dit is gewoon muziek die zich veel trager ontwikkelt, uitgesmeerd over een paar platen. Feestjes die tot vroeg in de middag doorgaan...

:) Tnx! Dat was ook de insteek.

Lekker verdwaal-feesjes :{

Máár eerlijk is eerlijk: (ook) ik vind 't wel beter kunnen..

Origineel geplaatst door Zoidsity
Lekker verdwaal-feesjes :{

Heerlijk beneveld door rookmachine, stroboscoop en eventueel andere middelen verdwalen in een vaag onbekend pand ergens in een vaag onbekend plaatsje, ik ken het gevoel maar al te goed :D

Back