loveparade toch weer door

SlamDub

test
De Loveparade in de Duitse hoofdstad Berlijn gaat toch door. Dat vertelde Mental Theo gisteravond tegen Barry Paf op Radio 538. De TMF-VJ zei er wel meteen bij dat het niet op de Loveparades van afgelopen jaren zal lijken. De organisatie heeft bij de gemeente Berlijn een vergunning aangevraagd voor een protestmars. In 1989 begon het jaarlijkse dancefeest ook op die manier. Dr. Motte hield samen met een aantal techno-DJ's een demonstratie voor vrede, liefde, eenheid en respect voor elkaar. Op 1 juli 1989 vond de protestmars voor het eerst plaats. Door van de Loveparade wederom een protestmars te maken kan het evenement toch doorgaan, ondanks eerdere berichten dat de Loveparade dit jaar niet door zou gaan. Ook de feesten rondom de Loveparade zullen daardoor gewoon doorgaan. De organisatie van de Loveparade heeft overigens nog niet (officieël) bekend gemaakt dat het dancefeest doorgaat

Moet niet gekker worden :stupid :D

En dan maar roepen dat wij in een bureaucratisch landje leven :confused:

Iedereen wist toch wel dat het door zou gaan?
Hmmm ik ben toevallig dan in Berlinn geloof ik
Even kijken wat er allemaal om de parade te beleven is 8)

dat is wel goei nieuws!!! 2 jaar geleden was ik ook geweest en die feesten naderhand zijn echt vetjes!
ik was in een oude gekraakte bioscoop op een zwaar vet underground techno feestje!
heftig! dat wel!!

:biertje:

Te Gek!

Ik zou sowieso al naar Berlin afreizen om evengoed nog een paar feestjes te pakken, maar een parade in afgeslankte vorm wil ik zeker niet missen!

Goed de Loveparade site in de gaten houden dus...

Origineel geplaatst door ProtoHuman
make up your mind zou ik zeggen.... Maar goed, wel leuk,toch?

Zaterdag eerst mijn "mind free-en" in arnhem
Maargoed, misschien dit jaar dan maar een keer love parade proberen ;)

Origineel geplaatst door Remmelt
Het is toch elk jaar dat het eerst niet doorgaat en later toch wel???

Maar nu is het voor het eerst dat de loveparade echt niet doorgaat. Althans niet in z'n oorspronkelijke vorm. De demonstratie die misschien nu plaats zal vinden, zal niet lijken op de loveparade van de afgelopen jaren. Dus geen honderdduizenden mensen op de Strasse des 17 Juni dansend richting Siegessäule. Geen tienduizenden mensen chillend in de Tiergarten. Geen Abschlusskundgebung met gigantische lichtshow. Dat is in ieder geval zeker.

Wat de eventuele demonstratie zal brengen weet niemand maar de meeste feesten gaan sowieso gewoon door en dat is alleen al de moeite van een ritje naar Berlijn waard.

er is in alle geval op die dag een manifestatie aangevraagd en goedgekeurd over het gehele love-parade parcours ... muziekgenre en andere zijn wel volledig opengelaten ;)

Back