Nieuwe Feedback folder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als die folder op de deurmat ligt dan weet je bijna altijd al...dat gaat geld kosten. Zeker als je al iets in het achterhoofd hebt....bv studiomonitoren in mijn geval.....en dan staan er weer zo veel in. Maar ja een hobby mag geld kosten toch...:)

en dan vraag ik me altijd af wat ik allemaal met 't geld had kunnen doen wat ik in m'n studio heb gestopt......
......nieuwe kooi voor m'n hamster..... zakken chips.....shoarma.......bier....sigaretten.....

Origineel geplaatst door Javascript
deze folders zijn altijd leuk om op de wc te lezen. Opnieuw en opnieuw en opnieuw....wat een plezier om een grote beurt te doen.

En bij het zien van die gear kun je je dan beginnen afvragen:

Sitting here I hesitate... Should I shit or masturbate?

:D

kunnen belgen zich ook inschrijven om die folder te ontvangen? :D

(kwijl)

:dubbel: Anders neemt iemand in de buurt van één der Feedbacks toch gewoon een PAK van die bladen mee naar de meeting 4 juli? Voor de liefhebbers..

Origineel geplaatst door D-mike-E
PS: Waar staan die CD-tjes met vinyl-uiterlijk dan?

Die staan in het piepkleine foldertje dat bij het magazine zit... (waarschijnlijk alleen als je 'abo' bent?)

Origineel geplaatst door Syntagma
Die staan in het piepkleine foldertje dat bij het magazine zit... (waarschijnlijk alleen als je 'abo' bent?)

ja die cd-tjes dus, ik kwam die een paar maanden geleden op het spoor ergens in Duitsland. ik die gelijk een partij ingeslagen zo van : matje, matje, ik heb me nou toch iets vets/unieks..........niet dus......

Klaag Feedback aan :smeris: haha.
Ze zijn wel erg duur btw en ik vraag me ook af hoe het zit met de geluidskwaliteit en of ze 70 of 80 min zijn.

Origineel geplaatst door cirkelzaag
ja die cd-tjes dus, ik kwam die een paar maanden geleden op het spoor ergens in Duitsland. ik die gelijk een partij ingeslagen zo van : matje, matje, ik heb me nou toch iets vets/unieks..........niet dus......

Philips heeft ook van dit soort cdr's. Ze kosten € 9,50 per 10 gewoon bij de Vobis in Utrecht (vlakbij Feedback).
Toch weer € 6,- goedkoper.

Aanbiedingen gelden bij Feedback 2 jaar en langer geloof ik. :D
Een 2dehands Cs1x voor 399,- gaat hem ook niet helemaal worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back