• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai sampler/sequencer MPC-3000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

All Beat'n'Up

Ingeburgerd
Daaaaaag, Jerrel heeft er ruim 2 weken over gedaan zag ik...die van mij moet eerder weg hoor.

1250 euro is de vaste prijs. Iedereen zegt't waarschijnlijk maar hij verkeert in perfecte staat en is voorzien van 16Mb. Eventueel tegen meerprijs een scsi-ZIP drive erbij.

wie oh wie? Ruilvoorstellen mag je mee aankomen maar ik heb al zoveel dus het moet wel iets heel bijzonders worden...liever euro's hoor.

1100(!) euro mensen...

Er is hier een thread te vinden die speciaal gestart is om dat mensen vol ongeloof zagen dat er eentje aangeboden werd voor 1400 euro...allemaal reacties daarop en een 2 maanden later ofzoniemand voor 1100 euro?!

Maar goed ik geef het 2 dagen en dan hou ik hem zelf...ook goed

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back