Gezocht: Alesis D4

Status
Please reply by conversation.

pjeut

Ouwe rot
Wie kent 'em niet (nou, tot voor kort, ik dus).
Maar ik zoek dus een eenvoudige Trigger-ontvanger, zoals een Alesis D4.'Of heb je wat anders van rond dezelfde prijs?
Laat maar weten.

Origineel geplaatst door cirkelzaag
meer dan 90 euro hoef je er niet voor te bieden...

Stuur mijn er ff een dan voor die prijs, daar heb ik ze namalijk nog nooiit voor gezien.

Origineel geplaatst door Grooveron
Stuur mijn er ff een dan voor die prijs, daar heb ik ze namalijk nog nooiit voor gezien.

in nederland niet nee, maar engeland daar doen ze niet zo moeilijk.... heb je ze al voor 50 pond, ik ga er wel eens spullen halen en dan krijg je ze tweedehands in nieuwstaat, strikje eromheen sigaar d'r bij......
er komt binnenkort weer een hoop naar nederland en dan ben ik er als de kippen bij.
:okdan:

Origineel geplaatst door cirkelzaag
in nederland niet nee, maar engeland daar doen ze niet zo moeilijk.... heb je ze al voor 50 pond, ik ga er wel eens spullen halen en dan krijg je ze tweedehands in nieuwstaat, strikje eromheen sigaar d'r bij......
er komt binnenkort weer een hoop naar nederland en dan ben ik er als de kippen bij.
:okdan:

dus je bent TOCH een handelaar ?? :peukie:

Origineel geplaatst door gemmetje
dus je bent TOCH een handelaar ?? :peukie:
ach handelaar..., meer voor de hobby, ik verdien er eigenlijk nix aan. ik doe dat soort dingen meer om contacten te leggen. 't is toch leuk als je naar engeland gaat en je komt via via in al die giga-studio's terecht....kun je toch zeggen dat je aan de vleugel van freddie mercury heb gezeten, de originele meersporenbanden van enya, queen, a-ha, etc..heb vastgehad:okdan:

Huh ??

Huh ??

...Is 'tie nog niet weg dan? GEM wou 'em toch kopen?

...Of dit jaar (weer) geen vakantiegeld vanwege slecht gedrag ! :D

Status
Please reply by conversation.
Back