Moog no more?

Voor de prijs van een Moog kun je zat andere leuke dingen kopen vind ik zelf.

Maar jammer als ze failliet zouden gaan. Moog is eigenlijk gewoon een 'instituut'.

Origineel geplaatst door stekke
Tja, kans is klein dat in Europa ook maar 1 Voyager verkocht geraakt. Prijs voor een tweedehandse (nieuwstaat dus) vanuit de US ligt gemiddeld 60 à 70% lager. De gewone pedaaltjes verkopen waarschijnlijk wel makkelijker
hmm.... wat was dat dan dat Fluitsma en van Thijn in hun studio hebben staan....

Origineel geplaatst door Gilles la Crêpe
Ja en hier ben ik het ook wel weer mee eens. Ik heb zowel een voyager als een andromeda, maar vind die voyager toch meer kicken dan de andromeda. Ik weet niet waarom, maar uitstraling speelt ook wel mee. Gewoon een ongelooflijk aparaat waar ik geen moment spijt van heb dat ik hem gekocht heb. Op synthgebied absoluut beste aankoop ooit. Kan nog wel effe lyrisch doorlullen, maar woorden schieten altijd tekort. Echt voor mij een ultieme classbak!!! :okdan:

Ik bedoelde ook meer dat ik me niet zo 1-2-3 een naam kon bedenken, natuurlijk zitten er wel Voyager bezitters op dit forum, maar het is niet echt een bak die veel mensen hebben.

De prijs daar ligt het natuurlijk wel aan, maar ik zal heel eerlijk toegeven dat als ik wat beter in de slappe was gezeten had dat het bij mij ook niet zo'n punt zou zijn. Het is en het blijft gewoon een soort pronkstuk, een kroonjuweel.

walnoot signature

walnoot signature

Ik heb ook een voyager en hij is elke cent waard !!! ( bruutste aankoop ooit )

Meer dan 1000 euro voor een plastic synth die niet klinkt is ook niet goedkoop !!! ( en dan ook nog va )

iedereen met kritiek op de Voyager zou toch maar eens moeten gaan luisteren ........

Nu kan het nog ................... ( een moog nieuw uit de doos halen )

Origineel geplaatst door Gilles la Crêpe
in september is er een software editor-librarian beschikbaar.

http://www.moogmusic.com/detail.php?main_product_id=132

Laatst had ik het daarover met Olafmol. Echt BELACHELIJK dat je 79 dollar moet lappen voor een editor van een synth die je meer dan 3000 euro gekost heeft. Echt ongelofelijke geldklopperij. Weet ik hoeveel andere synthmakers stellen dit gratis ter beschikking. Maar meneer Moog moet weer centen vangen....

Beetje duf inderdaad. Ben ook niet van plan dit software pakketje te kopen. Ik moet ook zeggen dat ik een editor een beetje onzin vind voor zo'n bak met zoveel knoppen. Okay, je kunt waarschijnlijk eenvoudiger bij de opties komen die je nu via het display moet bereiken, maar dan nog. En een librarian? Ik had er ook niet wakker van gelegen als die moog niet eens met geheugen zou werken.

Origineel geplaatst door Magno Control
iedereen met kritiek op de Voyager zou toch maar eens moeten gaan luisteren ...

Heb ik gedaan, en mijn kritiek blijft. Hij is (erg) mooi, maar niet voor dat geld.

note: dit is mijn mening, dus dan mag ik zeuren over 't geld. ;)

Back