• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mackie 32/8, rs7000 en nog wat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cadra

il pesce dello stimolante
ja daar gaat ie dan... na enige tijd van wikken en wegen zet ik ze dan toch te koop. reden? het lukt er niet mee (de rs7000), en met renoise wel. en die mackie is gewoon te groot voor me. dus waarom de harde waren nog langer stof laten verzamelen als iemand anders er misschien wel iets zinnigs uit krijgt? precies..

mackie 8-bus 32/8/2 analoge mengtafel
technisch in orde, en visueel in "ok" staat (dwz, een enkel krasje en hij is niet 100% recht). geen meterbrug, wel met quicklok ws-550 stand.
__ 2000 euros.

yamaha rs7000 sequencer/sampler
met max geheugen (64 mb), output uitbreiding AIEB/2 erin, SCSI zip drive en CDrom drive erbij, een paar flashkaarten en een usb cardreader voor de pc. uiterlijk mooi, al zit er 1 draaiknop los...
__ 1400 euros.

roland tr-707 drumcomputer
is nog nieuw.
__ 200 euros.

zoom 1202 f/x processortje
voor de liefhebber.
__ 75 euros.

waarom weet ik niet, maar MOCHT iemand het allemaal in 1x willen hebben, dan is het voor 3500 geregeld.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back