A3000 wavs laden lukt niet

tsuba42

Ingeburgerd
Ok, de handleiding helpt me niet echt, en tot nu toe google en zoeken of het forum ook niet.

Ik probeer simpelweg een sample van diskette te laden in m'n Yamaha A3000, 2e hands geleend van een vriend om later eventueel te kopen. Klinkt simpel, niet?
Welnu. Ik heb met de A3000 een diskette geformatteerd. Hier heb ik vervolgens vanaf m'n PC een wavje op gezet. Dit wavje probeer ik in de A3000 te laden, maar HET LUKT NIET!
De cryptische handleiding vertelt mij dat ik dat zou moeten kunnen doen middels Program/Sample, maar als ik dat kies zie ik:

[PG001] Sample
SmpLoad "________________"

Oftewel, niets.

Wat doe ik fout?

Je doet niet veel fout, je zit gewoon in het verkeerde menu.

Ga naar disk->import en draai aan de knop totdat je je wav file(s) ziet verschijnen. ;)

Als ik me het goed herinner dan moet je "ImpOthr" hebben.

L56 Out...

Waaaah! Ik geloof dat je gelijk hebt...

Heel veel dank :halleluja nou de rest van dat apparaat nog onder de knie proberen te krijgen...

Oh ja, nog een vraagje: ik heb hier 2 ouwe SCSI harddisks liggen waarvan ik er één graag in de A3000 wil stoppen, alleen mis ik het SCSI-kabeltje... iemand een tip waar ik er een kan kopen in Rotterdam?

Geen dank :)

Ik zou overigens nooit een hd in de A3000 bouwen. De A3000 is al niet stil, maar met een HD erin is het helemaal prut. Ik heb een extern scsi towertje waar de HD + 2 scsi cd roms inzitten en die gaat uit zodra geladen is wat geladen moet worden.

De kabel van HD naar A3000 kan denk ik iedere computer zaak wel leveren. Informatique ofzo? ;)

L56 Out...

Back